Pagina 2 van 3

Geplaatst: 15 jun 2010, 21:20
door Niels
Te veel lucht zeker?

Geplaatst: 15 jun 2010, 21:26
door ginofs1
wel je bougie in de gaten houden he

Geplaatst: 15 jun 2010, 21:32
door rob-w-c
ja daar heb jij gelijk in gino moet ik nog even naar kijken hoe deze er uit ziet.

Geplaatst: 15 jun 2010, 21:34
door rob-w-c
binnen rand en porselijn is licht bruin, buiten rand is wat donkerder

Geplaatst: 15 jun 2010, 21:36
door NIX
Klinkt ok, maar tricky. Porcelein moet koffie met iets melk zijn. Koffie verkeerd is voor FS1 al de gevarenzone.

Geplaatst: 15 jun 2010, 21:38
door rob-w-c
sorry nix maar dat is toch bijna licht bruin

Geplaatst: 20 jun 2010, 18:32
door vtwin
Zeker bij inrijden mag je wel ruim gaan zitten hoor. Beter nu iets te rijk zetten.
Als je vind dat ie wel heet wordt kun je misschien beter een NGK BH8 monteren dan de standaard 7

Ontsteking heeft zéker wel met temperatuur te maken. Gat in de zuiger kan zelfs gevolg zijn!

Geplaatst: 21 jun 2010, 20:57
door ginofs1
vtwin schreef:Zeker bij inrijden mag je wel ruim gaan zitten hoor. Beter nu iets te rijk zetten.
Als je vind dat ie wel heet wordt kun je misschien beter een NGK BH8 monteren dan de standaard 7

Ontsteking heeft zéker wel met temperatuur te maken. Gat in de zuiger kan zelfs gevolg zijn!


als je ontsteking op tijd staat maakt het niets uit.(dat is in dit geval)
daar mee wil ik zeggen:
een punten ontsteking goed afgesteld op 1,8 voor.
of een cdi ontsteking die ook op 1,8 voor staat. worden even warm.
maar als je op bv 4mm voor gaat zitten met een te schrale brandstof verhouding gaat voor problemen zorgen.
onder anders een gatje in je zuiger, gesmolten bougie, zuiger randen gerafeld en ga maar door.

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:13
door rob-w-c
ben weer even wezen rijden maar gaat prima ondanks hoge temperatuur,
bougie is midden licht grijs en donkerder er om heen maar niet zwart, alleen veel toeren maakt hij.

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:17
door Laars
rob-w-c schreef:ben weer even wezen rijden maar gaat prima ondanks hoge temperatuur,
bougie is midden licht grijs en donkerder er om heen maar niet zwart, alleen veel toeren maakt hij.


Ik was er bij :wink:

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:19
door ginofs1
rob-w-c schreef:ben weer even wezen rijden maar gaat prima ondanks hoge temperatuur,
bougie is midden licht grijs en donkerder er om heen maar niet zwart, alleen veel toeren maakt hij.


stop er als je blieft een grotere sproeier in voor je te laat ben.
en ga voor de eerste 500 km niet kijken hoe snel hij optrekt of hoe snel hij kan.
je word anders gestraft.
een gewaarschuwd mens telt voor 2

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:24
door rob-w-c
we hebben heel rustig gereden en ik heb nu er al 600 km mee weg hoor dus gaat volgens mij prima. geen warm loper niks zuiger ziet er nog goed uit.

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:28
door ginofs1
een te schrale brandstof verhouding veroorzaakt een zeer hoge temperatuur.
stop er een grotere sproeier in.

NIX HELP !!!!!

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:32
door Pipedown
koppig.. :prof:

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:45
door Twowheeler
dit is een geval voor nix, ik wacht op zijn reactie :mrgreen: