Pagina 2 van 2

Geplaatst: 12 nov 2010, 15:35
door Tombo
Ja, ik heb 80% van de tijd met puntenontsteking gereden

Geplaatst: 09 apr 2011, 00:21
door MarcoFs1
Heb een homoet nu, deze week nog ff een 32mm bocht kopen.
Hoe zit het met de ophanging van de homoet?
Komt de kickstart er niet tegenaan?

Geplaatst: 09 apr 2011, 16:09
door nieknatuurlijk
hangt van je kickstart af :wink:

OOK een standaard beugeltje maken, anders beschadig je je homoet (zie FAQ: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=976 )

Geplaatst: 09 apr 2011, 16:58
door MarcoFs1
Iemand foto's van hoe de bevestiging zit bij andere?

Geplaatst: 09 apr 2011, 17:21
door nieknatuurlijk
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... &start=105

ff naar beneden scrollen, zoiets moet je fabriceren voor je standaard.

Geplaatst: 01 mei 2011, 20:30
door marco
jurgenkalis schreef:er wordt dan een tussenstuk (belly) tussengeplaatst van 85 mm lang, waarna je ook de bocht moet inkorten

na deze aanpassing is het ineens een goede pijp, die een grote powerband en bijna evenveel topvermogen geeft als de homoet 6p

dan heb je ineens een koppeling nodig van gino als je het goed doet, zoveel scheelt dat!


Dan doe ik wat verkeerd denk :cry:

Geplaatst: 01 mei 2011, 20:34
door Laars
marco schreef:
jurgenkalis schreef:er wordt dan een tussenstuk (belly) tussengeplaatst van 85 mm lang, waarna je ook de bocht moet inkorten

na deze aanpassing is het ineens een goede pijp, die een grote powerband en bijna evenveel topvermogen geeft als de homoet 6p

dan heb je ineens een koppeling nodig van gino als je het goed doet, zoveel scheelt dat!


Dan doe ik wat verkeerd denk :cry:
:happy:

Geplaatst: 03 mei 2011, 12:44
door RD50MX
werkt dit dan hetzelfde op een RD? dat je je eigen voorbocht er op moet zetten? ik heb namelijk wel een trage voorbocht en een snelle voorbocht (scherpere bocht), zou dit dan een beetje rijden op een standaard cilinder, of gaat dit niet lekker rijden?