The Big small question topic, partnumber 6
-
- 5000km gereden
- NIX
- 10000km gereden
-
- 5000km gereden
NIX schreef:Warmtegraad van de bougie zou geen verschil moeten uitmaken op de snelheid. hooguit slaat een koude bougie vet of gaat ie gewoon kaduuk. Ik ben ook geen fan van een geknepen FS1 cilinder, maar als jij er lekker mee rijdt, moet je zelf weten.
bwaa hij is niet echt geknepen, hij gaat gewoon niet meer in de echt hoge toeren.
-
- 5000km gereden
- NIX
- 10000km gereden
Snap ik. Ik zou alleen een F5B of andere originele cilinder monteren in plaats van een FS1 als je niet te hard wil. Nu beperk je een cilinder die eigenlijk alleen goed kan lopen in hoge toeren. je brommer zal bij wind tegen of een passagier snel terugvallen en hij is met deze ciklinder onzuiniger dan een langzame. Maar zoals ik al zei, als jij er lekker mee rijdt, dan moet je er gewoon mee blijven rijden.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 5000km gereden
NIX schreef:Snap ik. Ik zou alleen een F5B of andere originele cilinder monteren in plaats van een FS1 als je niet te hard wil. Nu beperk je een cilinder die eigenlijk alleen goed kan lopen in hoge toeren. je brommer zal bij wind tegen of een passagier snel terugvallen en hij is met deze ciklinder onzuiniger dan een langzame. Maar zoals ik al zei, als jij er lekker mee rijdt, dan moet je er gewoon mee blijven rijden.
Hij valt inderdaad terug, maar binnenkort ga ik toch die rondel nog wat uitvijlen, dat hij vlot 65 rijdt.

-
- 100km gereden
kogeltjes koppeling
Ik heb nog kogeltjes liggen voor de binnenkant van de koppeling kon ze alleen maar kopen per 50
dus als je interesse stuur me maar een pm
groetjes oklim
dus als je interesse stuur me maar een pm
groetjes oklim
-
- 1500km gereden
NIX schreef:
Snap ik. Ik zou alleen een F5B of andere originele cilinder monteren in plaats van een FS1 als je niet te hard wil. Nu beperk je een cilinder die eigenlijk alleen goed kan lopen in hoge toeren. je brommer zal bij wind tegen of een passagier snel terugvallen en hij is met deze ciklinder onzuiniger dan een langzame. Maar zoals ik al zei, als jij er lekker mee rijdt, dan moet je er gewoon mee blijven rijden.
Hij valt inderdaad terug, maar binnenkort ga ik toch die rondel nog wat uitvijlen, dat hij vlot 65 rijdt.
Nix is right, een FS1 cylinder wordt pas wakker ergens bij 8 of 9000 toeren per minuut, F5B of iets vergelijkbaars is prima als je niet harder dan 65 wil met veel trekkracht en oppakken bij lage toeren. BTW een bougie produceert een vonk, heeft geen magische krachten, is niet mogelijk dat je 10 km per uur wint met een andere bougie.
Weet niet wat een rondel is maar meestal levert het gevijl niks op, geen vijl aan mijn fs1, nooit niet.
Nix is right, een FS1 cylinder wordt pas wakker ergens bij 8 of 9000 toeren per minuut, F5B of iets vergelijkbaars is prima als je niet harder dan 65 wil met veel trekkracht en oppakken bij lage toeren. BTW een bougie produceert een vonk, heeft geen magische krachten, is niet mogelijk dat je 10 km per uur wint met een andere bougie.
Weet niet wat een rondel is maar meestal levert het gevijl niks op, geen vijl aan mijn fs1, nooit niet.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden