bevestiging zit er volgens mij wel, en hij is idd stuk breder, komt miss door 5 versnellingen? Er staat op ebay namelijk ook nog een sheriff fs80 als hele brommer aangeboden, die heeft wel een 5 bak... Fs1 team almere is er trouwens op aan het bieden die kopen ook alles op.
Nee, zo'n 80cc blok is een 4-bak. Dat die breder is komt voornamelijk omdat het blok echt anders is als een fs1 blok, grotere koppeling enzo.
Ik zou 'm alleen niet zo gauw kopen, er zit geen cilinder bij, en die is volgnes mij best moeilijk te vinden.
heeft er iemand enig idee of een tomos cdi ontsteking op een fs1 past, hij past wel op sachs blokjes, een vriend van mij heeft er eentje op zijn batavus mk4 zitten. Was compleet maar 30 euro ofzo (tweedehands).
Jables schreef:heeft er iemand enig idee of een tomos cdi ontsteking op een fs1 past, hij past wel op sachs blokjes, een vriend van mij heeft er eentje op zijn batavus mk4 zitten. Was compleet maar 30 euro ofzo (tweedehands).
Nee ik denk het niet, die tomos ontstekingen zetten ze ook op kreidlers, maar volgens mij past een kreidler vliegwiel niet op een yamaha. Dus past een tomos ook niet op een yamaha. Je zou eens moeten kijken voor een Yamaha DT / yamaha DTR ontsteking, sommige hebben CDI ontsteking, dat past wel op een fs1
Dat is van een dt175. Ik weet niet of dat past. Zowiezo mist de CDI hier volgens mij bij.
Ik denk dat Rob je er wel meer over kan vertellen, die heeft volgens mij wel eens iets van een DT onsteking met CDI op een fs1 gehad (dacht ik)
ik heb hier een oud type krukas voor volgens mij een schijfblok, want er zitten van die
richels op net als op de koppelingsas. nu zit ik er dus aan te denken om mijn menbraamblok om te bouwen naar schijf, omdat schijfinlaat eigenlijk best bijzonder is. wat kost een schijfcartber, schijf, schijfhuis en schijfkoppelingsdeksel bij elkaar, 2e hands?? of ben ik nog meer nodig??