Pagina 17 van 100

Geplaatst: 28 nov 2010, 19:17
door Arnoute
omdat ik niet met de auto rijd... :P
moet ze al niet meer denk ik,
heb plots gezien op de foto dat ze leeg zijn.. daar ben ik niets mee dus..

Geplaatst: 28 nov 2010, 19:18
door Jens36
Arnoute schreef:omdat ik niet met de auto rijd... :P
moet ze al niet meer denk ik,
heb plots gezien op de foto dat ze leeg zijn.. daar ben ik niets mee dus..


haha oei... das minder idd :P

Geplaatst: 28 nov 2010, 19:25
door Jeti
jensje36 schreef:
Arnoute schreef:omdat ik niet met de auto rijd... :P
moet ze al niet meer denk ik,
heb plots gezien op de foto dat ze leeg zijn.. daar ben ik niets mee dus..


haha oei... das minder idd :P

Dan zijn ze wel lichter :lol: :P

Geplaatst: 28 nov 2010, 20:52
door Arnoute
ja dat wel, maar dan ben ik er niets mee hee... :P

Geplaatst: 01 dec 2010, 19:34
door Jeti
Kan het zijn dat ik een FS1-H heb, nummer 350?
Op de framenummerlijst kom er 2 tegen uit 1972 in europa: FS1P en FS1H
1972 staat op mijn typeplaatje

Maar dacht dat H uit Engeland was ofzo??

Edit:
Oh FS1K nummer 347 kan ook nog.

Hoe kom ik erachter???

Geplaatst: 03 dec 2010, 09:02
door Yamaha rd50m
kunde nieuwe draad in de bougiegate van nen auto tappe normaal,
of moete dan echt de kop vervangen?

Geplaatst: 03 dec 2010, 10:18
door NIX
Helicoil of een draadbus plaatsen. Kan prima.

Geplaatst: 03 dec 2010, 10:20
door Yamaha rd50m
NIX schreef:Helicoil of een draadbus plaatsen. Kan prima.


merci!
das goei nieuws

Geplaatst: 03 dec 2010, 16:15
door Tombo
Als je eht goed wilt doen moet je wel de kop demonteren, dus nieuwe koppakking etc, anders heb je kans op ijzervijlsel in je blok

Geplaatst: 03 dec 2010, 16:52
door ginofs1
nee kop laten zitten.
gewoon je boor en tap goed dik in de vet smeren :wink:

Geplaatst: 04 dec 2010, 15:53
door jonnotje
ginofs1 schreef:nee kop laten zitten.
gewoon je boor en tap goed dik in de vet smeren :wink:


als het goed is kan het wel op die manier, veel dikke vet, blijft alles lekker plakken

Geplaatst: 05 dec 2010, 19:42
door marco
Weet iemand wat het kost om een uitlaat te laten verchromen?

Geplaatst: 05 dec 2010, 20:08
door Tombo
De meeste verchromers zijn meestal niet zo happig op gebruikte uitlaten, dat kost vaak meer dan ander spul (omdat het vaak zwaar vervuild is, vooral een 2-takt uitlaat :P). Mss ff een paar verchromers bellen

Geplaatst: 05 dec 2010, 21:08
door marco
Uitlaat is maar ff gebruikt dus nog helemaal schoon.

Geplaatst: 05 dec 2010, 22:44
door Twowheeler
Homoet?