Pagina 17 van 100
Geplaatst: 28 nov 2010, 19:17
door Arnoute
omdat ik niet met de auto rijd...
moet ze al niet meer denk ik,
heb plots gezien op de foto dat ze leeg zijn.. daar ben ik niets mee dus..
Geplaatst: 28 nov 2010, 19:18
door Jens36
Arnoute schreef:omdat ik niet met de auto rijd...

moet ze al niet meer denk ik,
heb plots gezien op de foto dat ze leeg zijn.. daar ben ik niets mee dus..
haha oei... das minder idd

Geplaatst: 28 nov 2010, 19:25
door Jeti
jensje36 schreef:Arnoute schreef:omdat ik niet met de auto rijd...

moet ze al niet meer denk ik,
heb plots gezien op de foto dat ze leeg zijn.. daar ben ik niets mee dus..
haha oei... das minder idd

Dan zijn ze wel lichter

Geplaatst: 28 nov 2010, 20:52
door Arnoute
ja dat wel, maar dan ben ik er niets mee hee...

Geplaatst: 01 dec 2010, 19:34
door Jeti
Kan het zijn dat ik een FS1-H heb, nummer 350?
Op de framenummerlijst kom er 2 tegen uit 1972 in europa: FS1P en FS1H
1972 staat op mijn typeplaatje
Maar dacht dat H uit Engeland was ofzo??
Edit:
Oh FS1K nummer 347 kan ook nog.
Hoe kom ik erachter???
Geplaatst: 03 dec 2010, 09:02
door Yamaha rd50m
kunde nieuwe draad in de bougiegate van nen auto tappe normaal,
of moete dan echt de kop vervangen?
Geplaatst: 03 dec 2010, 10:18
door NIX
Helicoil of een draadbus plaatsen. Kan prima.
Geplaatst: 03 dec 2010, 10:20
door Yamaha rd50m
NIX schreef:Helicoil of een draadbus plaatsen. Kan prima.
merci!
das goei nieuws
Geplaatst: 03 dec 2010, 16:15
door Tombo
Als je eht goed wilt doen moet je wel de kop demonteren, dus nieuwe koppakking etc, anders heb je kans op ijzervijlsel in je blok
Geplaatst: 03 dec 2010, 16:52
door ginofs1
nee kop laten zitten.
gewoon je boor en tap goed dik in de vet smeren

Geplaatst: 04 dec 2010, 15:53
door jonnotje
ginofs1 schreef:nee kop laten zitten.
gewoon je boor en tap goed dik in de vet smeren

als het goed is kan het wel op die manier, veel dikke vet, blijft alles lekker plakken
Geplaatst: 05 dec 2010, 19:42
door marco
Weet iemand wat het kost om een uitlaat te laten verchromen?
Geplaatst: 05 dec 2010, 20:08
door Tombo
De meeste verchromers zijn meestal niet zo happig op gebruikte uitlaten, dat kost vaak meer dan ander spul (omdat het vaak zwaar vervuild is, vooral een 2-takt uitlaat

). Mss ff een paar verchromers bellen
Geplaatst: 05 dec 2010, 21:08
door marco
Uitlaat is maar ff gebruikt dus nog helemaal schoon.
Geplaatst: 05 dec 2010, 22:44
door Twowheeler
Homoet?