Pagina 3 van 4
Geplaatst: 30 mar 2009, 11:01
door Triforce
2RU_racer schreef:mpro09 schreef:sowiezo niet ontsteking want hij komt gewoon op toeren als je niet teveel gas geeft
kijk even naar de bougie en probeerje gasnaald is te stellen

bougie wordt wel bruin met 190 ,170 wordt hij grijs.
ga gewoon even testen met verschillende sproeiers van 100 t/m de 190, welke bougie heb je erin zitten trouwens? (een b7hs of b8hs van ngk?)
Geplaatst: 30 mar 2009, 11:23
door YamaSam
2RU_racer schreef: ...en met lucht lopen spelen ...
ik denk dat je hier moet zoeken, er is per setup maar één stand waarop ie juist loopt

Geplaatst: 30 mar 2009, 21:04
door 2RU_racer
ik heb al met lucht van alles gedaan maar geen verschil wel wat maar niet beter.
onsteking staat op tijd 1,8 granden voor bdp
tussen de contact punten is 0,35mm
groote blauwe vonk
wat kan ik nog allemaal testen maar handige tips a.u.b.
hier nog een keer het het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=kMBHbNfAf5w
Geplaatst: 30 mar 2009, 21:30
door Axel
Hoeveel slagen heb je de luchtschroef (dus dat kleine schroefje naast het carbgat) openstaan? Je moet hem helemaal dichtdraaien en dan 1,5 slag open draaien.
Geplaatst: 31 mar 2009, 09:23
door 2RU_racer
Axel schreef:Hoeveel slagen heb je de luchtschroef (dus dat kleine schroefje naast het carbgat) openstaan? Je moet hem helemaal dichtdraaien en dan 1,5 slag open draaien.
dat staat hij ook al
Geplaatst: 31 mar 2009, 09:37
door YamaSam
2RU_racer schreef:ik heb al met lucht van alles gedaan maar geen verschil wel wat maar niet beter.
onsteking staat op tijd
1,8 granden voor bdptussen de contact punten is 0,35mm
groote blauwe vonk
wat kan ik nog allemaal testen maar handige tips a.u.b.
hier nog een keer het het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=kMBHbNfAf5w
dat moet millimeter zijn! Staat hij op 1.8 graden nu misschien?
Geplaatst: 31 mar 2009, 09:52
door YamaSam
waar is iedereen plots naartoe?

Geplaatst: 31 mar 2009, 10:01
door Triforce
school denk ik

Geplaatst: 31 mar 2009, 11:34
door YamaSam
doar vald somz noch wel is wad op te steeken

Geplaatst: 31 mar 2009, 14:59
door niels16
dan zijn de meeste nu tog wel weer terug
of zijn die scholen tegenwoordig belangrijker dan je brommer,

Geplaatst: 31 mar 2009, 22:01
door 2RU_racer
1,8mm voor ontsteking ja ipv 1,8 graden:P
heb al sproeier 160 geprobeerd wil ook niet. zat 190 in.
dus denk dat hij bij volgas, door de compressie druk geen goeie vonkt maar waardoor hij het mengsel niet goed ontbrand.
kan dit kloppen.
voor de snelle schijf 140 rest het zelfde
Geplaatst: 31 mar 2009, 22:08
door jerrow
ik heb een stomme vraag...
Doe je volgas als je motor warm heeft en/of koud ook...?
Waarom die vraag..?
Awel, m'n eerste fs1 liep beroerd als ie koud had en deed eigelijk net hetzelfde als de jouwe, volgas pruttelen maar toch stationair goed draaien.
Eenmaal een 2-tal km verder liep ie als een klok, liep ook nooit vast en ging mooi 75km/uur met een 49cc fs1 immi cilinder, snelle immi-uitlaat, 16 carb, 115 lange sproeier (dacht ik) en tandwielverhouding weet ik niet meer.
Je kan maar proberen...

Geplaatst: 02 apr 2009, 21:43
door 2RU_racer
nee dat heb ik niet gewoon altijd.
maar kan het aan de schijf liggen dat die niet goed is?
want het is sins die erop zit
had hem gister goed helemaal niks mis
en vandaag naar stage en gelijk weer kutten
niet stationaar meer draaien en onsteking staat en is goed.
Geplaatst: 02 apr 2009, 21:59
door Triforce
de schijf opent als de zuiger al iets naar boven is en is gesloten als de zuiger al iets naar beneden is??
als dit niet zo is staat hij verkeerd, het zou eventueel ook valse lucht kunnen zijn
Geplaatst: 03 apr 2009, 18:29
door jerrow
foto van je schijf...?