Wist je dat topic V5.0
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af![]()
wist je dat word echt vet mooi![]()
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen![]()
[plaatjes]
Wist je dat ik altijd erg veel commentaar krijg op mijn zelf gelaste begagerek dat ze het zonde vinden etc.
Maar ik vind hem handig en praktisch, en daar had ik hem voor gemaakt.
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
Aad schreef:De CB400f heeft 27,6kW.
Voorzover ik weet staat er bij zulke motoren niets in de papieren over hoeveel kW hij heeft, en dus ook niet dat 't lichte motorfiets is.
Ik zou er rustig mee gaan rijden, zeker als je er een heb met +/- 50.000km op de teller, die heeft waars. iets minder kW inmiddels hihi
50.000 is al aardig wat jah, maar hij hoeft niet minder te hebben hoor hij kan zelfs meer hebben of gelijk, het licht er ook maar net aan hoe de vorige eigenaar erop heeft gereden
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
'lespaultje schreef:Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt
Paul, dit schreef ik net:
Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
Hout is serieus beter! Ook voor als je in 'n aanrijding terecht komt.
Aad schreef:'lespaultje schreef:Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt
Paul, dit schreef ik net:Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
Hout is serieus beter! Ook voor als je in 'n aanrijding terecht komt.
Ja oke, dan is het wel ideaal natuurlijk, maar ik vind wat ik nu heb ook wel goed genoeg

-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.


paull schreef:niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af![]()
wist je dat word echt vet mooi![]()
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen![]()
Vind je zelf gezaagd boumarkt allu mooi staan op een fs1? Doe mij maar een chroom rekje

en hij toch alleen maar voor vakantie is,en mij het niet uimaakt hoe
hij er uit ziet als het maar praktisch is

wist je dat zeer lobudget is kost nog geen 7,50 euro om te maken
