Pagina 30 van 100

Geplaatst: 15 dec 2010, 14:22
door Camiel
the_destroyers schreef:
marco schreef:70-80 ligt eraan of je een snelle schijf en uitlaat hebt.


snelle uitlaat wel, maar schijf weet ik niet. Dat is idd de snelheid die ik haal onbegrenst. Gaat een immi ook zo hard?


ik heb een snelle imi uitlaat, 16mm, imitatie FS1 cilinder (ori ligt op schap, laatst gekocht), en waarschijnlijk langzame schijf

kleine 70km/u

die ori fs1 cilinder moet k nog eens kijken voor een zuigen en miss honen, weet niet zeker.
hij is in ieder geval groter dan een 50cc, miss al eens gehoond?


wat is de boring van 50 cc en boring van 40 cc??

dan kan k dat met schuifmaat binnenin meten??

Geplaatst: 15 dec 2010, 14:23
door Jeti
50 cc begint met 40 mm. (39,96 geloof ik)
60 cc = 43 mm

(als ik het allemaal goed begrepen heb)

Geplaatst: 15 dec 2010, 15:36
door Twowheeler
Ja staat ook bij de specificaties van een fs1
Als je de boring weet kan je adv de slag het aantal cc's uitrekenen.

Geplaatst: 15 dec 2010, 16:32
door the_destroyers
Is niets aan de hand met mijn cilinder, vroeg het me gewoon af.
Ma is de kwaliteit nu goed of niet?

mvg Nick
:)

Geplaatst: 15 dec 2010, 16:34
door marco
the_destroyers schreef:Is niets aan de hand met mijn cilinder, vroeg het me gewoon af.
Ma is de kwaliteit nu goed of niet?

mvg Nick
:)


Dan moet je wel weten of het een ori of een imi is.

Geplaatst: 15 dec 2010, 16:35
door the_destroyers
marco schreef:
the_destroyers schreef:Is niets aan de hand met mijn cilinder, vroeg het me gewoon af.
Ma is de kwaliteit nu goed of niet?

mvg Nick
:)


Dan moet je wel weten of het een ori of een imi is.


Juist, ik denk wel dat het immi is, want hij heeft geen tattoe denk ik!

Geplaatst: 15 dec 2010, 16:35
door marco
Camiel schreef:
the_destroyers schreef:
marco schreef:70-80 ligt eraan of je een snelle schijf en uitlaat hebt.


snelle uitlaat wel, maar schijf weet ik niet. Dat is idd de snelheid die ik haal onbegrenst. Gaat een immi ook zo hard?


ik heb een snelle imi uitlaat, 16mm, imitatie FS1 cilinder (ori ligt op schap, laatst gekocht), en waarschijnlijk langzame schijf

kleine 70km/u



Moet nog wel meer snelheid in zitten.

Geplaatst: 15 dec 2010, 16:58
door Camiel
Snelle schijf eh :)

komt nog ;)

En de stap daarna is een homoet :?

alleen dan val je op met die pokkeherrie.... dus dat gaat hem wss niet worden voor mij :P
Ben benieuwd naar gino's toekomstige pijpjes. Als die geen pokkeherrie geven met goede prestaties is Top! :baas:

Want met een FS1 cilinder kan je 50 in je 4 rijden met een rustig geluid, maar als je dan 1x terugschakelt trekt hij hem keihard door :P

das t voordeel als er blauwe zijn :P

Dat was toen bob en ik naar Meeting gingen :P

Door rood rijden/ wegen afsnijden/ op wegen waar niet mag/ ...

Zowat alle regeltjes die er zijn geschonden... :roll: :roll:


En we kwamen in Arcen wouten tegen, stonden langs de weg...

Bob gewoon van 2e versnelling in hoge toeren naar de 4 met lage toeren en rustig geluid :P niks gemerkt, eenmaal buiten bereik van de wouten, hup terugschakelen en weer toerenjanken :P

Geplaatst: 15 dec 2010, 17:01
door marco
Homoet valt best nog mee met geluid.

Geplaatst: 15 dec 2010, 17:01
door Camiel
nou.....

Geplaatst: 15 dec 2010, 17:02
door Camiel
Dit is echt herrie: :P


Geplaatst: 15 dec 2010, 17:10
door Twowheeler
maar gino heeft toch al pijpjes voor fs1? want dat zijn die verlengde homoetjes toch?
eerder een bijzondere pijp voor f5b dan fs1 denk ik, meeste expansiepijpjes op de markt halen namelijk al meer uit bij een fs1 dan een f5b

Geplaatst: 15 dec 2010, 17:14
door mpro09
wel in zn vrij zetten he bob :lol: :lol:

Geplaatst: 15 dec 2010, 17:16
door Camiel
:P :P

Eerste keer dat ik bij bob erop reed was ook zo :lol: :lol:

maar dat is ook al een oud filmpje volges mij :P hij had t al lang, en toen moest ik het laatst op youtube zetten :P

Geplaatst: 15 dec 2010, 17:46
door NIX
Een FS1 rijdt gewoon niet lekker met 50. Zal best dat jij er een hebt die het net volhoudt, maar een FS1 is gewoon geen koppel cilinder. Rij een keer met een F5B en merk het verschil.