Pagina 4 van 6
Geplaatst: 12 okt 2009, 21:13
door pee67
een 5 bak kopen, hoop niet dat je je
geld bij de DSB hebt staan....
Geplaatst: 12 okt 2009, 21:15
door Roberto.B
pee67 schreef:een 5 bak kopen, hoop niet dat je je
geld bij de DSB hebt staan....
ING is heel veilig op het moment

Geplaatst: 12 okt 2009, 21:17
door nieknatuurlijk
ABN amro FTW

Geplaatst: 12 okt 2009, 21:20
door mpro09
de amro gaat voor je5bak betalen idd

Geplaatst: 12 okt 2009, 21:22
door YamaSam
neem er voor mij en Gino ook een paar mee als je eromgaat hé

Geplaatst: 12 okt 2009, 22:00
door nieknatuurlijk
YamaSam schreef:neem er voor mij en Gino ook een paar mee als je eromgaat hé

zal ik doen

Geplaatst: 12 okt 2009, 22:20
door mpro09
3 for me please
Geplaatst: 12 okt 2009, 23:13
door rise and shine
Geplaatst: 12 okt 2009, 23:26
door YamaSam
misschien is het niet zo'n stom plan van met de diehards es te brainen over zo'n duomatic-spul op de eindoverbrenging, dan rijden we binnenkort misschien allemaal op een 8-bak!

Geplaatst: 13 okt 2009, 01:35
door Yamaha rd50m
zo eventjes tussen door een vraag, is, en waarom dan, een dubbele 25cc blok beter dan een enkele 50 cc?
Geplaatst: 13 okt 2009, 08:13
door Twowheeler
Dan kan je met 2 snorfiets kentekens zonder helm rijden
Geplaatst: 13 okt 2009, 10:01
door Triforce
Yamaha rd50m schreef:zo eventjes tussen door een vraag, is, en waarom dan, een dubbele 25cc blok beter dan een enkele 50 cc?
Volgens mij juist niet als je naar een brede powerband zoekt, hij heeft volgens mij wel meer top vermogen met een kleine powerband, een kleine voorbeeld van wat suzuki had gedaan met een racer 50cc 4 cilinder had maar een powerband van 500 toeren en had daarom 12 versnellingen.
Geplaatst: 13 okt 2009, 10:38
door Niels
Heb ik nog wel liggen

Geplaatst: 13 okt 2009, 11:18
door rise and shine
Niels schreef:rise and shine schreef: 2 bak...
Heb ik nog wel liggen

ja beter in elkaar zetten, vet hard wheelies boeken net als de denen

Geplaatst: 13 okt 2009, 11:50
door YamaSam
een 2x25cc heeft een veel hoger stamina dan een enkele Maarten,
die zal dus veel minder snel van slag zijn bij bergop of tegenwind
welke powerband je realiseert is in hoofdzaak aan de poorttiming te linken
door de kortere slag kan je veel hogere toeren halen, die 12 bak op die v4 moet hem in het bereik van de uitlaat houden
