Pagina 4 van 100
Geplaatst: 24 okt 2010, 14:23
door marco
Hij mag ook wel een keer naar mijn fs1 ciilnder kijken.
Geplaatst: 24 okt 2010, 14:29
door Twowheeler
is wel kreidler rijder he
voor het echte fs1 werk kunnen we toch beter bij Gino terecht denk ik
maar eerst maar eens kijken wat we gaan produceren

Geplaatst: 30 okt 2010, 21:49
door Wimmel O
Mijn brommer start op het moment echt bar en bar slecht, eenmaal warm maakt hij eigenlijk prima toeren. Kan dit komen door een grote uitlaatpoort icm standaar 2ru/3e9 kop? De ontsteking valt namenlijk niet zoveel op aan te merken
Geplaatst: 30 okt 2010, 21:51
door Twowheeler
Het is koud hè
Staat je ontsteking op tijd?
Lekt je kopje niet?
Geplaatst: 30 okt 2010, 22:05
door ginofs1
staat je lucht sproeier goed ?
Geplaatst: 30 okt 2010, 22:32
door Wimmel O
Twowheeler schreef:Het is koud hè

Staat je ontsteking op tijd?
Lekt je kopje niet?
ontsteking staat goed, kopje is lekvrij. Ik ga morgen es kijken naar de luchstelschroef
bedankt voor de tips

Geplaatst: 30 okt 2010, 22:36
door Twowheeler
zet hem dan in de standaard positie en eerst warm laten draaien.
daarna pas afstellen

.
Geplaatst: 31 okt 2010, 15:00
door the_destroyers
vraagje, waar koop je het best je onderdelen, want fs1.com heeft me weeral eens een verkeerde kabel doorgestuurd...

Geplaatst: 31 okt 2010, 15:20
door Wimmel O
jmpb.nl
Geplaatst: 31 okt 2010, 17:25
door Yamaha rd50m
brommer start vrij vlot met choke open,
als hij beetje warm is reageert hij ook goed op het gas met choke open,
maar als je de choke dichtdoet valt hij altij stil, blijft wel eventjes draaien met redelijk wat toeren,
als je gas geeft zonder choke valt hij direct stil.
iemand een goede raad?
Geplaatst: 31 okt 2010, 17:40
door the_destroyers
Yamaha rd50m schreef:brommer start vrij vlot met choke open,
als hij beetje warm is reageert hij ook goed op het gas met choke open,
maar als je de choke dichtdoet valt hij altij stil, blijft wel eventjes draaien met redelijk wat toeren,
als je gas geeft zonder choke valt hij direct stil.
iemand een goede raad?
Heb ik nu ook, gino zij gewoon opnieuw terug afstellen... beginnen met de luchtstelschroef op 1.5 open... kweet niet of je erwat aan hebt, ma kdenk het niet.
btw binnenkort gaan de sterwielen eronder, kzal dan eens een fot posten!
mvg Nick
Geplaatst: 31 okt 2010, 18:36
door Yamaha rd50m
the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:brommer start vrij vlot met choke open,
als hij beetje warm is reageert hij ook goed op het gas met choke open,
maar als je de choke dichtdoet valt hij altij stil, blijft wel eventjes draaien met redelijk wat toeren,
als je gas geeft zonder choke valt hij direct stil.
iemand een goede raad?
Heb ik nu ook, gino zij gewoon opnieuw terug afstellen... beginnen met de luchtstelschroef op 1.5 open... kweet niet of je erwat aan hebt, ma kdenk het niet.
btw binnenkort gaan de sterwielen eronder, kzal dan eens een fot posten!
mvg Nick
ben een uur aant afstellen geweest, en kreeg het niet echt goed.
morgen nog eens proberen
Geplaatst: 31 okt 2010, 18:40
door NIX
Aan je choke circuit doe je niet veel. Zorg dat je zeker weet dat er nergens valse lucht aangezogen wordt. Zorg dat alle pakkingvlakken goed vlak zijn en check de linkerkeerring. Afstellen alleen bij warme motor en zonder choke erop. Daarna zie je wel hoe hij het doet met koude motor.
Geplaatst: 31 okt 2010, 22:00
door Yamaha rd50m
NIX schreef:Aan je choke circuit doe je niet veel. Zorg dat je zeker weet dat er nergens valse lucht aangezogen wordt. Zorg dat alle pakkingvlakken goed vlak zijn en check de linkerkeerring. Afstellen alleen bij warme motor en zonder choke erop. Daarna zie je wel hoe hij het doet met koude motor.
linkerkeerring, kan ik alleen naar kijken als blok open is?
gaat om een rd trouwens
Geplaatst: 31 okt 2010, 22:02
door marco
Yamaha rd50m schreef:NIX schreef:Aan je choke circuit doe je niet veel. Zorg dat je zeker weet dat er nergens valse lucht aangezogen wordt. Zorg dat alle pakkingvlakken goed vlak zijn en check de linkerkeerring. Afstellen alleen bij warme motor en zonder choke erop. Daarna zie je wel hoe hij het doet met koude motor.
linkerkeerring, kan ik alleen naar kijken als blok open is?
gaat om een rd trouwens
Zit achter je vliegwiel.