Pagina 36 van 100
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:05
door the_destroyers
marco schreef:Ik weet je setup niet.
Fs1 cilinder immi, 16mm, en snelle schijf
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:07
door marco
Trekt die niet goed door in zijn 4de versnelling?
Je kan ook naar 14-44 gaan.
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:07
door Twowheeler
jouw verhouding is bijna 1:3, is niet echt de verhouding voor een fs1, tenzij je echt een super immi heb

Geplaatst: 26 dec 2010, 21:08
door marco
Met mijn fs1 imi reed ik met 14-39.
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:15
door Twowheeler
ja en toen trok ie voor geen meter
of was dat niet waarmee je reed toen we de meeting gingen voor rijden?
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:16
door the_destroyers
marco schreef:Trekt die niet goed door in zijn 4de versnelling?
Je kan ook naar 14-44 gaan.
Hij versnelt niets in 4de!
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:19
door Twowheeler
the_destroyers schreef:marco schreef:Trekt die niet goed door in zijn 4de versnelling?
Je kan ook naar 14-44 gaan.
Hij versnelt niets in 4de!
dus terugvallen bij doorschakelen?
lichter vertanden en/of gino's tuning kopje monteren.

Geplaatst: 26 dec 2010, 21:21
door marco
the_destroyers schreef:marco schreef:Trekt die niet goed door in zijn 4de versnelling?
Je kan ook naar 14-44 gaan.
Hij versnelt niets in 4de!
Dat vermoede ik al.
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:22
door marco
Twowheeler schreef:ja en toen trok ie voor geen meter

of was dat niet waarmee je reed toen we de meeting gingen voor rijden?
Nee toen reed ik al met 13-44.
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:27
door the_destroyers
Twowheeler schreef:the_destroyers schreef:marco schreef:Trekt die niet goed door in zijn 4de versnelling?
Je kan ook naar 14-44 gaan.
Hij versnelt niets in 4de!
dus terugvallen bij doorschakelen?
lichter vertanden en/of gino's tuning kopje monteren.

NJa, als ik 18 ben, hij rijd wel 75 hoor, ma in 4de valt hij idd even terug, wat bedoel je met lichter vertanden?
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:30
door marco
De tandwielverhouding lichter maken.
Je kan denk het beste een 44 tands tandwiel achter monteren dan trekt die het net allemaal ff wat makkelijker.
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:32
door the_destroyers
dus je maakt lichter door vanachter zwaarder te maken?
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:35
door marco
Achter groter is lichter voor groter is zwaarder.
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:38
door the_destroyers
marco schreef:Achter groter is lichter voor groter is zwaarder.
ok dan ga ik dat doen, ga ik aan snelheid inboeten?
Hoe snel ging jij?
Geplaatst: 26 dec 2010, 21:50
door marco
Met 14-44 kun je de 80 ook wel halen met een fs1 cilinder.