Pagina 5 van 7

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:42
door marco
mpro09 schreef:true, volgens de wii heb ik ondergewicht :shock:


Jij moet ook binnen blijven met windkracht 5 :lol:

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:44
door mpro09
als ik niet flatuleer wel ja

@sjoerd, lang wijf dan :lol:

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:46
door Twowheeler
en anders zijn er altijd nog storm lijnen he :lol: .

@laNg wIjf X
ja maar wie weet hoe lekker ze dat vroeger vonden :shock:

ze hadden ook allemaal binnenbeense snorren toen he :lol:

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:48
door mpro09
zeker toen de rest van de mensheid korter was

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:49
door Twowheeler
idd, dan heb je toch wat bijzonders :P

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:52
door Camiel
Twowheeler schreef:en anders zijn er altijd nog storm lijnen he :lol: .

@laNg wIjf X
ja maar wie weet hoe lekker ze dat vroeger vonden :shock:

ze hadden ook allemaal binnenbeense snorren toen he :lol:


goedzo! You Cracked Nix' Code!! :P

Geplaatst: 01 apr 2011, 21:50
door Wessel de Boer
Ik wil jullie discussie over lange vrouwen en de middeleeuwen niet verstoren maar ik zeg toch even dat de brommer in mijn schuur staat. Bij eerste proefritje viel ik er bij het weg rijden bijna af :oops: Zit toch wel meer pit in dan in mijn vorige brommer :D

Geplaatst: 01 apr 2011, 21:58
door Jeti
Wessel de Boer schreef:Ik wil jullie discussie over lange vrouwen en de middeleeuwen niet verstoren maar ik zeg toch even dat de brommer in mijn schuur staat. Bij eerste proefritje viel ik er bij het weg rijden bijna af :oops: Zit toch wel meer pit in dan in mijn vorige brommer :D


Gefeliciteerd! :cheers:

Geplaatst: 01 apr 2011, 22:03
door the_destroyers
Blij dat hij je goed bevalt.
Vond er hem al mooi uitzien op de advertentie!

:cheers:

Geplaatst: 01 apr 2011, 22:35
door Jens36
nice :P zag er idd al goed uit in de advertentie :wink:
Blauwe 2RU's mogen er zeker zijn :D

Geplaatst: 02 apr 2011, 18:50
door Wessel de Boer
Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden.
1 wat is de mengverhouding?
2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan?
alvast bedankt.

Geplaatst: 02 apr 2011, 18:52
door Jens36
Wessel de Boer schreef:Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden.
1 wat is de mengverhouding?
2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan?
alvast bedankt.


Eerst moet je je afvragen of het oliepompje nog werkt of niet/ aangesloten is?
Ik meng 1:50 voor men kreidler, weet niet of dit ook goed is voor FS1?(mijn oliepompje werkt nog).

Vitessen is alle 4 naar beneden :wink:

Geplaatst: 02 apr 2011, 19:00
door TanjaFS1
Wessel de Boer schreef:Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden.
1 wat is de mengverhouding?
2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan?
alvast bedankt.


Hi Wessel,

i ride 1:25 that means 40 ml on 1 litre. Think thats the normal mixture. I! use half syntethic oil from my betrusted supermarket..but thats an arguin subject..everybody has there his own relgion.

Enjoy ur fizzy!

T.

Geplaatst: 02 apr 2011, 19:34
door Twowheeler
TanjaFS1 schreef:
Wessel de Boer schreef:Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden.
1 wat is de mengverhouding?
2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan?
alvast bedankt.


Hi Wessel,

i ride 1:25 that means 40 ml on 1 litre. Think thats the normal mixture. I! use half syntethic oil from my betrusted supermarket..but thats an arguin subject..everybody has there his own relgion.

Enjoy ur fizzy!

T.


1:25 is far to rich for modern oil. To much oil won't help your engine at all, It will create a lot Of "slug" wich won't burn and only cause extra heat.

I mix 1:40 but that's with high end castrol 2rs.
You can mix 1:33 between 1:40.
Or is your fs1 very fast? :P

Dus tussen 1:33 en 1:40 mengen. Pas als je echt toeren gaat maken moet je iets anders gaan mengen.
En kijk of je oliepomp is aangesloten en werkt, vraag het anders even na bij de vorige eigenaar.

Geplaatst: 02 apr 2011, 19:45
door the_destroyers
jensje36 schreef:
Wessel de Boer schreef:Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden.
1 wat is de mengverhouding?
2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan?
alvast bedankt.


Eerst moet je je afvragen of het oliepompje nog werkt of niet/ aangesloten is?
Ik meng 1:50 voor men kreidler, weet niet of dit ook goed is voor FS1?(mijn oliepompje werkt nog).

Vitessen is alle 4 naar beneden :wink:


Voor een fs1 meng je normaal 1:40, maar je moet er eens een toertje meerijden, en dan je bougie eens bekijken. (maar dat is natuurlijk zonder oliepompje, haal je er best af als jeje geen zorgen wil maken.)
Je bougie vergelijk je dan met de foto's die hier staan: http://www.fs1forum.com/Bougies.html