The Big small question topic, partnumber 6
-
- 5000km gereden
pee67 schreef:Jij moet deze hebben voor aan de linkerkant van je stuur
http://www.fs1shop.nl/instrumentenpaneel-pi-678.html
Merci

Maar is dat geen imitatie?

-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
jensje36 schreef:Merci Maarten![]()
Dus alles zit op de linkse...
hmmm...vreemd dat ik dan een handvat heb voor alléén pinkers+gashandvat...het ziet er nochtans origineel uit
het is volgens mij orgineel, maar niet voor een dx

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:Merci Maarten![]()
Dus alles zit op de linkse...
hmmm...vreemd dat ik dan een handvat heb voor alléén pinkers+gashandvat...het ziet er nochtans origineel uit
het is volgens mij orgineel, maar niet voor een dx

Ja da klopt want het is een 2RU

Ik zal mij der binnekort is me bezighouden dat stuur netjes inorde te maken se

-
- 5000km gereden
pee67 schreef:Bij jouw zit door het stuurelement jouw rempot en hendel
te ver op het stuur geschoven waardoor je je remgreep
waarschijnlijk niet met alle 4 de vingers kunt grijpen lijkt mij zo
Ja het is idd erop gebeund (niet door mij voor de duidelijkheid).
Maar ik kan deftig remmen hoor...met alle 4 de vingers. Het functioneerd perfect, maar ziet er gewoon niet uit

- NIX
- 10000km gereden
jensje36 schreef:
Hier is gewoon het remhevelgedeelte vanaf gebroken of gezaagd. Is in elk geval een trommelremarmatuur. Bij de toko's is gewoon het DX armatuur te koop, moet je ook een nieuwe kabel erbij kopen voor de spanner, die is anders. Geen idee of er DX gaskabels zijn voor splittes. Ik gok namelijk dat jij er nog een oliepomp op hebt. Links is wat Peet toont.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 5000km gereden
De verschillen tussen de modellen van de FS1 schreef:Model 1979-1981 (3E9)
De 3E9 werd weer uitgerust met een ander model tank. Deze tank was veel boller dan de vorige modellen.
Op dit model was weer de keuze mogelijk tussen DX en trommelrem. Op de 3E9 zat een chromen achterspatbord met een witte achterkant, net als op de 1J5 en 2F2 modellen.
De zijkappen op de 3E9 zijn ook van kunststof, maar dan met een stompere punt als de vorige modellen.
Hierop kon je ook ook kiezen voor het zadel met kontje (gelijk aan de eerste modellen) of een groter, tweepersoons zadel (zie foto).
Het luchtfilterhuis is hierbij ook anders, deze is veel platter dan de vorige en van kunststof.
Die zadels zijn toch verschillend?
- Jeti
- 17500km gereden
Camiel schreef:De verschillen tussen de modellen van de FS1 schreef:Model 1979-1981 (3E9)
De 3E9 werd weer uitgerust met een ander model tank. Deze tank was veel boller dan de vorige modellen.
Op dit model was weer de keuze mogelijk tussen DX en trommelrem. Op de 3E9 zat een chromen achterspatbord met een witte achterkant, net als op de 1J5 en 2F2 modellen.
De zijkappen op de 3E9 zijn ook van kunststof, maar dan met een stompere punt als de vorige modellen.
Hierop kon je ook ook kiezen voor het zadel met kontje (gelijk aan de eerste modellen) of een groter, tweepersoons zadel (zie foto).
Het luchtfilterhuis is hierbij ook anders, deze is veel platter dan de vorige en van kunststof.
Die zadels zijn toch verschillend?
De zadels wel, maar hij heeft een kontje, net als dat de eerste modellen hadden.
Het is maar hoe je de zin leest