Zal eens een grotere sproeier erin zetten
als ze binnenkomen, donderdag besteld bij Peter
zal niet zo lang duren
Tombo schreef:Ik heb net samen met Falko heerlijk gereden. Denk een km of 60. De waal over, helemaal de dijk langs Bemmel afgereden, pondje bij Doornenburg en Pannerden gepakt, en bij Millingen de dijk weer op en helemaal afgereden.
rise and shine schreef:Tombo schreef:Ik heb net samen met Falko heerlijk gereden. Denk een km of 60. De waal over, helemaal de dijk langs Bemmel afgereden, pondje bij Doornenburg en Pannerden gepakt, en bij Millingen de dijk weer op en helemaal afgereden.
Gister ongeveer het zelfde gereden, maar dan aan de goede kant van de rivier gebleven, en in duitsland geweest
Tombo schreef:rise and shine schreef:Tombo schreef:Ik heb net samen met Falko heerlijk gereden. Denk een km of 60. De waal over, helemaal de dijk langs Bemmel afgereden, pondje bij Doornenburg en Pannerden gepakt, en bij Millingen de dijk weer op en helemaal afgereden.
Gister ongeveer het zelfde gereden, maar dan aan de goede kant van de rivier gebleven, en in duitsland geweest
Tussen de 2 pondjes zat wel echt belachelijk veel prijsverschil :S Bij het pondje bij Doornenburg was het 80 eurocent voor 2 brommers, en bij het pondje van pannerden naar millingen 3,40 euro ofzo