Pagina 58 van 100
Geplaatst: 26 jan 2011, 22:02
door Camiel
Dus langer blijvende en betere bescherming

?
Framenr enzo afplakken he? en dan gewoon dus spuiten dat het goed leesbaar is?
Geplaatst: 26 jan 2011, 23:01
door Twowheeler
marco schreef:marco schreef:Twowheeler schreef:marco schreef:Twowheeler schreef:waar ken je hem van dan?
volgens mij dacht hij jou ook al te kennen

Uit de kroeg natuurlijk
Kom ook een keer op donderdagavond een biertje halen.
aha, waar is dat dan?
Thomas cafe Edam tegenover het busstation.
Kom je een keertje mee met Tijmen?
DJ Marlice is er ook wel eens

Of met eigen vervoer, dan pit ik wel ergens anders ofzo

Geplaatst: 27 jan 2011, 01:08
door jan-lommaert
ginofs1 schreef:dat zal bij de + -10.000 zijn.
in de meeste gevallen is dat meer dan zat.
gr gino
Het is de bedoeling van ongeveer 10500-11000 toeren te draaien.
Is er misschien een middel om het zweven van de contactpunten tegen te gaan? (een extra veertje aan hangen of iets dergelijks, ik zeg zo maar iets)
Of is de enige remedie met een cdi werken?
Geplaatst: 27 jan 2011, 09:39
door Twowheeler
Vroeger werkten ze idd met sterkere veren

Geplaatst: 27 jan 2011, 13:14
door ginofs1
tom heeft 11000 rpm gehaald met punten.
dus gewoon proberen maar
Geplaatst: 27 jan 2011, 14:18
door Andries
in ieder geval originele contactpuntjes monteren i.p.v. imitatie dat scheelt ook
Geplaatst: 27 jan 2011, 16:37
door jan-lommaert
Das goed nieuws, dan blijf ik voorlopig nog met contactpunten rijden.
Bedankt voor de tip
Geplaatst: 27 jan 2011, 16:55
door Camiel
Ik blijf ook gewoon met puntjes rijden tot ze echt niet meer te repareren/af te stellen zijn :p
Geplaatst: 27 jan 2011, 17:06
door marco
Andries schreef:in ieder geval originele contactpuntjes monteren i.p.v. imitatie dat scheelt ook
De veer in de originele zijn sterker.
Geplaatst: 28 jan 2011, 22:22
door Triforce
Ik heb dus vandaag mijn nieuwe cdi gemonteerd.
Hij doet het goed als ik hem wat hoger in de toeren hou, ik heb alleen onderin vrij weinig kracht, had ik met de punten iets beter maar ook niet super en die sloeg af en toe een slag over.
Wat zou ik hier mee kunnen doen??
Mijn verdere setup is:
Athena.
16mm carb
170 korte mikuni sproeier
1,8mm voorontsteking cdi ontsteking
Homoet uitlaat.
Geplaatst: 28 jan 2011, 23:46
door NIX
Een Ginokopje!!!
En een belly maken.
Geplaatst: 28 jan 2011, 23:58
door Triforce
NIX schreef:Een Ginokopje!!!
En een belly maken.
Hmm...
Kan het echt niet aan iets anders liggen??
Ik heb al een aardige hoge druk kop erop zitten en de zuiger van de athena komt al hoog uit.
Een belly zou idd wel fijn zijn maar kan het niet zelf doen
Geplaatst: 29 jan 2011, 09:22
door Twowheeler
Bellymoet doet Gino ook maken

Geplaatst: 29 jan 2011, 10:03
door Arnoute
Camiel schreef:Ik blijf ook gewoon met puntjes rijden tot ze echt niet meer te repareren/af te stellen zijn :p
dan stop ik nieuwe

Geplaatst: 29 jan 2011, 11:29
door Jeti
Arnoute schreef:Camiel schreef:Ik blijf ook gewoon met puntjes rijden tot ze echt niet meer te repareren/af te stellen zijn :p
dan stop ik nieuwe

Die kosten 25 euro per stuk + hoop rompslomp. 4 keer vervangen en je hebt een GT ontsteking eruit voor eeuwig.