kleuren street

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:
geo schreef:
rise and shine schreef:
Niels schreef:Ik zie een Japanse street :P
En ik weet waar die vandaan komt, want er is maar 1 Nederlander die Japanse FS1's importeert :wink:

Vet! 8)

ik hoop stiekem niet dat dat soort dingen een NL kenteken hebben, want dr zijn er al zo veel verloren gegaan na de invoer, en dan worden ze nu ook nog eens maximaal afgevoerd naar belgië :cry: ( wel leuk voor de belgen onderons natuurlijk :mrgreen: )

volgen de week wordt er nog wel iets anders van Nederland naar Belgie afgevoert :lol: :lol: :lol:

je maakt het altijd zo spannend :P
nog eens naar dezelfde, of bij iemand anders iets halen?

Bij iemand anders. Wacht effen tot in't weekend. Een deal is niet helemaal rond voor ... je weet wel. Het bekende verhaal van het vel van de beer niet te verkopen, voor hij geschoten is.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

kben benieuwd, nog efkes geduld dan :P
kdenk dak binnekort nog naar almere en eindhove moet, dringend rijbewijs nodig :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
fs50
100km gereden
100km gereden

Bericht door fs50 »

geo schreef:
hernieuwe oproep wegens weinig respons (lees geen). Zijn velgen van het merk Takasago ori of imi.

Takasago is origineel hoor deze zaten ook origineel op m'n '69 ben ze ook al door elkaar tegengekomen een takasago en een araya ofzo
die mannen namen maar wat ze liggen hadden vermoed ik

david
geo

Bericht door geo »

fs50 schreef:geo schreef:
hernieuwe oproep wegens weinig respons (lees geen). Zijn velgen van het merk Takasago ori of imi.

Takasago is origineel hoor deze zaten ook origineel op m'n '69 ben ze ook al door elkaar tegengekomen een takasago en een araya ofzo
die mannen namen maar wat ze liggen hadden vermoed ik

david

misschien had Jamaha voor een bepaalt jaartal een velgendeal met takasago, en hebben ze daarna een betere deal gekregen bij araya :?:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nee want niels heeft takasago op zijn 1978 ik araya OT op mijn 72 en fs50 weer takasago in 69' :P
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs-ael »

niels heeft duitse (brede) velgen die zijn meestal van tagasago
(ik heb nooit andere gezien :roll: )
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Klopt, ik heb voor + achter 1.60 en die zijn van takasago (oid) :wink:

De oude types waren Araya (aanduiding ARA bij het ventielgat) en de nieuwe ook (ARAYA tekst op de zijvlakken).
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

tering, dan word het dus nog ingewikkelder dan ik dacht
geo

Bericht door geo »

geo schreef:
Yamaha rd50m schreef:
geo schreef:
rise and shine schreef:
Niels schreef:Ik zie een Japanse street :P
En ik weet waar die vandaan komt, want er is maar 1 Nederlander die Japanse FS1's importeert :wink:

Vet! 8)

ik hoop stiekem niet dat dat soort dingen een NL kenteken hebben, want dr zijn er al zo veel verloren gegaan na de invoer, en dan worden ze nu ook nog eens maximaal afgevoerd naar belgië :cry: ( wel leuk voor de belgen onderons natuurlijk :mrgreen: )

volgen de week wordt er nog wel iets anders van Nederland naar Belgie afgevoert :lol: :lol: :lol:

je maakt het altijd zo spannend :P
nog eens naar dezelfde, of bij iemand anders iets halen?

Bij iemand anders. Wacht effen tot in't weekend. Een deal is niet helemaal rond voor ... je weet wel. Het bekende verhaal van het vel van de beer niet te verkopen, voor hij geschoten is.

Den beer is geschoten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
grt Geo
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

:shock: veeeet!
Jelle

Bericht door Jelle »

ziet er vet uit! :D

vanwaar komt ie?
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Wow :shock:

Echt mooi! en wat een mooie staat! Zie je niet zo vaak zo'n Beumer!
geo

Bericht door geo »

Jelle schreef:ziet er vet uit! :D

vanwaar komt ie?

binnen enkele uren zal de eigenaar meer uitleg geven, ik ga hem eerst leren hoe hij moet reageren op berichten op het forum, maar we hebben den deze weer uit Nederland gehaald :lol: :lol:
grt
Geo
Riekes
50km gereden
50km gereden

Bericht door Riekes »

Je gaat wel voor de exotischere types geo, eerst al een japanse street en nu ook nog een Beumer, tis een pronk! 8)
Was dit die Beumer die te koop stond op marktplaats??
meskens koen

Bericht door meskens koen »

Jelle schreef:ziet er vet uit! :D

vanwaar komt ie?

van ver weg(terwolde)
messie
Plaats reactie