Ik denk dat het schroefje en ringtje te weing goed contact maken, dat er weerstand in zit, de boel warm wordt en de weerstand nog groter. Maak het goed schoon. Geldt ook voor de bevestiging van spatboard op het frame. Het zit dus niet goed genoeg voor een gezonde aarding. Maakt het blok in de ophangpunten goed massa met het frame? Wordt bij restauraties vaak vergeten.
NIX schreef: Maakt het blok in de ophangpunten goed massa met het frame? Wordt bij restauraties vaak vergeten.
Ja daar ben ik zeker van want daarop heb ik gelet. Maar het achterspatbord hebbik nooit gedemonteerd en is dus nog wat roestig/vuil vanbinnen...
Dus waarschijnlijk ligt daar het probleem. Morgen zal ik dat eens goed proper maken Dan steek ik tegen de tank ook meteen van die nieuwe 5-hoek stukjes waar de vijzen in komen.
Die heb ik overtlaatst op de werf van het bejaardentehuis achter ons gevonden, een doosje vol Ik dacht ik pak er 4 mee
Weet iemand een 'goedkope' verzekering voor men brommers maar zonder van die : 'er-niet-mee-naar-school-gaan-voorwaarden?'...
En dan spreek ik vooral tot de Belgen?
ik betaal voor al 2 oldtimer 80 euro
start voor 1 brommer 70 euro en per brommer die erbij komt is dat 10 euro en denk dat ik niet kan klagen voor een 16jarige =D
nope, van zonsopgang tot ondergang, testritten, van en naar manifestaties en tourritten..
je gaat geen enkele oldtimerverzekering vinde waarmee je naar school mag denk ik zulle, daarom dat men fs1 nog op gewone verzekering staat, is toch geen oldtimer ook
Gewoon voor 2... nja ik vraag wel 1 verzekering voor men verjaardag Nuja ik heb wel een goed betaalde verdienste doorheen het jaar ... dus het zal wel moeten
Ja ik heb het wel makelijk eigenlijk...Familie die een spar heeft... dus das snel vo de bakker Aléja ik sta in de beenhouwerij...of soms aanvullen...of camions uitladen...
In de kerstvakantie is het het beste...dan gaan we s'nachts vanaf 1u alle fondue en gourmets schotels klaarmaken en word ik in nachturen uitbetaald