Pagina 65 van 100

Geplaatst: 06 feb 2011, 21:49
door NIX
Het probleem is dat de compressie afneemt naarmate de poort hoger wordt bij hetzelfde kopje. Alleen al om minimaal dezelfde compressie te behouden, zal de verbrandingsruimnte verkleind moeten worden. Qua vorm is er ook nog een heleboel verbetering mogelijk, dat is wat Gino bereikt met het aanbrengen van een squish.

Geplaatst: 06 feb 2011, 21:56
door ginofs1
de kopjes die ik voor jullie maak zijn nog wel steeds aan de redelijke veilige kant.
ik heb er hier een paar op de plank waar ik eerst mee getest heb.
eentje is zelfs gescheurd .
maar ik weet nu waar de grens zit en waar de veilige grens zit.
als ik snel wil gebruik ik een kopje met de grens van buigen of barsten.
wil iemand zo een kop hebben dat kan, maar dan niet huilen als de boel ploft.
vergeet ook niet dat ik een smoor klep op mijn brom heb gebouwd.

sam heeft hier ook nog een kopje in de hoek gegooid.
deze zal ik ook nog voor hem op de limit tjoenen.
zal hem naar milsbeek meenemen sam, dan kan je hem daar testen.
gr gino

Geplaatst: 06 feb 2011, 23:09
door marco
ginofs1 schreef:de kopjes die ik voor jullie maak zijn nog wel steeds aan de redelijke veilige kant.


Beter zoiets maken :

Afbeelding

Geplaatst: 09 feb 2011, 17:59
door the_destroyers
ik kan mss goedkoop aan een mooie hoge uitlaat geraken, maar ik vroeg me af of ik dit zomaar op mn 2ru kon zetten, zit de oliepomp niet in de weg? En is het echt waar dat een hoge uitlaat sneller is, ik kan dat niet echt geloven...
:)

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:00
door Twowheeler
Nee is niet sneller, ja sneller dan een slome uitlaat (duh)

En bij 2ru kan hij je kappen gaan smelten

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:02
door the_destroyers
Twowheeler schreef:Nee is niet sneller, ja sneller dan een slome uitlaat (duh)

En bij 2ru kan hij je kappen gaan smelten


dus beter niet doen dan, en ik zit nu met een lage snelle uitlaat! ;)
Maar ik heb geen andere kap nodig?

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:04
door Twowheeler
Nou ja je kan het proberen of een soort bescherm kapje maken ;)
Kwa snelheid zal hij niet sneller zijn dan de uitlaat die je nu hebt lijkt me

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:06
door the_destroyers
Twowheeler schreef:Nou ja je kan het proberen of een soort bescherm kapje maken ;)
Kwa snelheid zal hij niet sneller zijn dan de uitlaat die je nu hebt lijkt me


ok dan, niet, vind het wel schoon zo'n hoge, ma mss beter op een p-tje of zo zetten!

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:22
door Arnoute
Twowheeler schreef:Nee is niet sneller, ja sneller dan een slome uitlaat (duh)

En bij 2ru kan hij je kappen gaan smelten

idd de fs1 van een vriend heeft dit

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:38
door NIX
Gewoon je rechterkapje eraf laten. Oliepomp verwijderen, en je gaat ook nog harder vanwege het lagere gewicht en de verbeterde looks van je FS1.

Geplaatst: 09 feb 2011, 18:42
door Camiel
the_destroyers schreef:ik kan mss goedkoop aan een mooie hoge uitlaat geraken, maar ik vroeg me af of ik dit zomaar op mn 2ru kon zetten, zit de oliepomp niet in de weg? En is het echt waar dat een hoge uitlaat sneller is, ik kan dat niet echt geloven...
:)


Is het een originele hoge uitlaat?

Als je hem zelf niet wilt, dan ben ik er wel geïnteresseerd in voor mn projectje :)

Geplaatst: 09 feb 2011, 19:00
door the_destroyers
Camiel schreef:
the_destroyers schreef:ik kan mss goedkoop aan een mooie hoge uitlaat geraken, maar ik vroeg me af of ik dit zomaar op mn 2ru kon zetten, zit de oliepomp niet in de weg? En is het echt waar dat een hoge uitlaat sneller is, ik kan dat niet echt geloven...
:)


Is het een originele hoge uitlaat?

Als je hem zelf niet wilt, dan ben ik er wel geïnteresseerd in voor mn projectje :)


jep, koste mij 30 euro, maar is ondertussen al weg :cry:

Geplaatst: 09 feb 2011, 19:03
door Twowheeler
NIX schreef:Gewoon je rechterkapje eraf laten. Oliepomp verwijderen, en je gaat ook nog harder vanwege het lagere gewicht en de verbeterde looks van je FS1.


NIX tuning :baas:

als het orri is of hij kost niet zoveel: gewoon kopen en een oplossing bedenken/bouwen

Geplaatst: 09 feb 2011, 19:05
door the_destroyers
Twowheeler schreef:
NIX schreef:Gewoon je rechterkapje eraf laten. Oliepomp verwijderen, en je gaat ook nog harder vanwege het lagere gewicht en de verbeterde looks van je FS1.


NIX tuning :baas:

als het orri is of hij kost niet zoveel: gewoon kopen en een oplossing bedenken/bouwen


ja, ik vind het spijtig, wou hem zowoiezo kopen, 30 euro voor een orri in degelijke staat is niet veel meer tegenwoordig!
NIX tuning is inderdaad :baas:

Geplaatst: 09 feb 2011, 19:08
door Twowheeler
koop hem dan gewoon en bouw er wat voor!
wie niet waagt wie niet wint he