Ik heb mijn 378 pas onlangs in bezit en ben nog van alles aan het ontdekken.
Vandaag heb ik de fiets mechanisme uitgeprobeerd (niet de meest fijne fietservaring haha), maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar om beide fietspedalen weer naar voren te zetten. Wie kan mij helpen?
Fietsmechanisme
- Weeble
- Aan het inrijden

Fietsmechanisme
Too young to buy it new. Old enough to keep it alive
- Weeble
- Aan het inrijden

Re: Fietsmechanisme
Het is inmiddels gelukt. Het is mogelijk als je de crank links naar binnen drukt en dan rechts hetzelfde, dan kan je de crank links naar voren toe zetten.
- NIX
- 10000km gereden

- Weeble
- Aan het inrijden

Re: Fietsmechanisme
Dank je. We hebben er met 3 man aan zitten klungelen maar we kwamen er maar niet achter.
Uiteindelijk degene gebeld waarvan ik de 378 had gekocht en die had gelukkig het verlossende antwoord.
Dit was echt typisch zo'n specifiek probleem waarbij je het antwoord niet op internet kan vinden en alleen terecht kunt met een ervaringsdeskundige.
Afijn, mocht iemand ooit hetzelfde zeer specifieke probleem hebben dan kunnen ze via dit draadje het antwoord vinden
Uiteindelijk degene gebeld waarvan ik de 378 had gekocht en die had gelukkig het verlossende antwoord.
Dit was echt typisch zo'n specifiek probleem waarbij je het antwoord niet op internet kan vinden en alleen terecht kunt met een ervaringsdeskundige.
Afijn, mocht iemand ooit hetzelfde zeer specifieke probleem hebben dan kunnen ze via dit draadje het antwoord vinden