mijn blok wordt zaterdag dicht gemaakt en daarvoor moet mijn blok eraf!
ik weet hoe ik me koppelingkabels en mijn carb enzo los moet halen maar hoe zit dat met je onstekings kabels enzo?
zit dat gewoon met een stekker vast of moet ik draden gaan knippen of...?
hoe werkt dat allemaal!
Als alles origineel is is het een kwestie van 1 stekkerblok losmaken (ff de draden die uit je ontsteking komen volgen) en de bouten losmaken Dat zijn 4 draden die in zo'n stekkerblok zitten
Die ziet er zelf gedraaid uit. Je hebt ze volgens mij ook als echt zo'n plaatje met 2 gaatjes voor de bouten. Zo te zien zit hier de aandrijfas nog erachter
of je voorband of je achterband zit verkeerd om, ik denk je achterband(die kan het water zo moeilijker kwijt)... dr staat een rotation pijl op als het goed is
waar heb je die info vandaan? zo groot zijn die krachten niet, en bij een trekker zitten ze ook niet zo... en de regenafvoer is hierdoor wel een stuk slechter, want hij moet nu het water naar voren persen, en daar komt de band aan, bij auto zitten ze ook gewoon(net als het voorbandje) dus waarom bij de brommer anders? vertel me dat eens
Dat staat op de band (die pijl naar voren en achter), en als je logisch nadenkt is dat ook zo (met dat remmen). Verder heeft een traktor andere banden achter als voor, en een traktor trekt in vergelijking niet zo hard op en remt niet zo hard af
Tombo schreef:Dat staat op de band (die pijl naar voren en achter), en als je logisch nadenkt is dat ook zo (met dat remmen). Verder heeft een traktor andere banden achter als voor, en een traktor trekt in vergelijking niet zo hard op en remt niet zo hard af
hij trekt niet zo hard op maar de krachten zijn wel groter, en verder heeft een autoband met dat profiel hem ook zoals voor zitten.... maarja als de pijl goed staat zullen ze bij michelin vast iets weten over brommers wat niet voor auto's enzo geld