Lichtspoel 2RU

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Cmon

Lichtspoel 2RU

Bericht door Cmon »

Hoi,
Ik heb het al bij 'Te koop gevraagd' over dit onderwerp gehad maar ik moet het even zeker weten want mn brommer staat (al 3 weken) bij de reparateur en ik wil em terug :P
Het hele verhaal is dat ik mn licht wilde laten maken en gelijk dat de accu oplaadt tijdens het rijden. Nu zijn we bij het probleem gekomen dat er een nieuwe lichtspoel in moet omdat de ene die er nu op zit helemaal gesmolten is. Dus zij bij hun leverancier nieuwe lichtspoel bestelt maar wat blijkt hij past niet... Ik dacht ik zal zelf wel zoeken en kwam bij JMPB en ik vroeg aan hun/hem of de lichtspoel die ze verkopen past op een 2ru en dit kreeg ik als antwoord:
"Er zit inderdaad verschil in, wij hebben het model met een hartafstand van de montagegaten van 53MM." (nu staat het bij het product maar eerst niet).
Nou is het probleem ik kan niet vergelijken want mn brommer staat dus bij de reparateur. Dus is mijn vraag of iemand ervaring heeft met het kopen van deze lichtspoel (http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=YA0593) en weet of deze op mijn 2ru past.
:)
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

dit is voor mij on-begrijpelijk :roll:

krijg je niet graag van een belg misschien? :?
when men were men, and helmets were for divers
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

dus dan moet je hun gaan dokken voor iets wat je zelf uitzoekt?

ik heb mijn lichtspoel gemete,

die v.d. 2ru is bij mij zo tussen de 53 en 54mm.
Cmon

Bericht door Cmon »

YamaSam schreef:dit is voor mij on-begrijpelijk :roll:

krijg je niet graag van een belg misschien? :?

Natuurlijk wel maar ik wil gelijk wat dingen erbij bestellen want dat scheelt me weer verzendkosten. Sorry voor misverstand :idea:
Plaats reactie