gasten

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
geo

gasten

Bericht door geo »

Ik zie regelmatig dat gasten op het forum een bericht plaatsen, is dit mogelijk, en hoe komt het dat je die dan niet kan lezen?
grt
Geo
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

waarschijnlijk komen ze op een reageer pagina terecht maar plaatsen ze geen bericht.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Gastaccounts hebben wij uitgezet.
Er komt wel bij de lijst van online gebruikers te staan als iemand zonder login naam op het forum aan het lezen is, maar deze mensen kunnen niet posten.

Dit hebben we uitgezet simpelweg omdat via die weg heel veel spam zooi op het forum komt door spambots etc. :wink:
geo

Bericht door geo »

Niels schreef:Gastaccounts hebben wij uitgezet.
Er komt wel bij de lijst van online gebruikers te staan als iemand zonder login naam op het forum aan het lezen is, maar deze mensen kunnen niet posten.

Dit hebben we uitgezet simpelweg omdat via die weg heel veel spam zooi op het forum komt door spambots etc. :wink:

kan er dan ergens geen waarschuwing geplaatst worden, zodat deze mensen niet voor niets moeite doen om ergens op te reageren of om iets te posten.
grt
Geo
Jelle

Bericht door Jelle »

waarom?

als ze iets willen zeggen of vragen, moeten ze zich gewoon aanmelden, duurt maar heel effe :D
geo

Bericht door geo »

witloof schreef:waarom?

als ze iets willen zeggen of vragen, moeten ze zich gewoon aanmelden, duurt maar heel effe :D

ja ok maar er bestaat nog zoiets als drempelvrees, ik was ook al enkele maanden aktief op het forum vooraleer ik mij op aanraden van J....w mij aangemeld heb.
grt
Geo
Plaats reactie