Yamaha fs1 kopen
-
- 1250km gereden
Yamaha fs1 kopen
Forumleden,
Ga een fs1 kopen! Zouden jullie mij wat tips kunnen geven waarop ik moet letten als ik hem koop. Ik heb al contact met een aanbieder, maar hij zegt dat het blok een beetje lekt omdat de grote tussen pakking van het blok vervangen moet worden?? Moet ik dan goed kijken dat er geen scheurtje in het blok zelf zit ofzo? Verder moet de kickstarter as ook vervangen worden, is dat verder geen punt of kan er meer aan de hand zijn bij deze genoemde dingen, een addertje onder het gras zegmaar???
Hoor het wel!
Ga een fs1 kopen! Zouden jullie mij wat tips kunnen geven waarop ik moet letten als ik hem koop. Ik heb al contact met een aanbieder, maar hij zegt dat het blok een beetje lekt omdat de grote tussen pakking van het blok vervangen moet worden?? Moet ik dan goed kijken dat er geen scheurtje in het blok zelf zit ofzo? Verder moet de kickstarter as ook vervangen worden, is dat verder geen punt of kan er meer aan de hand zijn bij deze genoemde dingen, een addertje onder het gras zegmaar???
Hoor het wel!
-
- 7500km gereden
kijk zeker de typische dinge na, staan heir wel egns op het forum:
blutsen en deuken, wielen recht, voorvorkrechts, werkt alles (verlichting, remmen, stoplichten, pinkers, ...)
zeker testrit proberen, laat hem eventjes lopen en dan kan je normala zien langs waar hij lekt.
heb je mss al foto's, dan kunne we op eht zicht ook al opmerkingen geven.
alvast succes!
blutsen en deuken, wielen recht, voorvorkrechts, werkt alles (verlichting, remmen, stoplichten, pinkers, ...)
zeker testrit proberen, laat hem eventjes lopen en dan kan je normala zien langs waar hij lekt.
heb je mss al foto's, dan kunne we op eht zicht ook al opmerkingen geven.
alvast succes!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- jerrow
- 1000km gereden
Jelle schreef:Timonk schreef:ik zou hem niet kopen.. ziet er heeel schlegt uit
er staat niet eens een foto?
Hij wil 'm zelf kopen denk ik

Da's die wa op e-bay staat volgens mij. Een 2RT die er goed uitziet en voor weinig heb je 'm.
Die had z'n kickstartas kapot... Niet zoveel werk om te veranderen. 1 uurtje en hij steekt terug in mekaar.
-
- 7500km gereden
- Contacteer: