Die laatste leek je erg goed, gelukkig heb je het goed. Ze líjken goed, maar dat zijn ze echt niet Ik zou voor een kwaliteit merk band gaan, Michelin ofzo, helaas zijn de M29s overal uitverkocht (worden niet meer gemaakt), maar er zijn zat andere goede banden.
Ik zou persoonlijk zelf 2.75" nemen, dat vind ik een mooie breedtemaat
Ik rij met banden van het merk hutchins, zij hebben ongeveer hetzelfde profiel als de Deestone van jmpb.Ik ben hier zeer tevreden over, je kan ze gewoon bij de brommerboer bestellen.
90/80 wil zeggen: 80 is de breedte van de band en 90 is 90% van de breedte alleen dan de hoogte van de band
en ik heb met die onderste gereden maar hij reed niet echt fijn in de regen en op de gewone weg, de bovenste is op precies te zijn een 3.00 x 17 en hij rijdt een stuk fijner dan de onderste
het is een semi-slick dus een wat zachtere band die je wel op de weg houdt, je kan der ook wat sneller mee rijden en nog steeds grip houden, mijn buurman heeft die achterband ook op zijn hand geschakelde zundapp en die gaat er zelfs in de regen plat door de bocht
die achterband is erg goed heeft ook nog eens veel profiel, ik heb daar nog nooit een uitglijder mee gehad in de bochten zelfs niet met terug schakelen
Triforce schreef:het is een semi-slick dus een wat zachtere band die je wel op de weg houdt, je kan der ook wat sneller mee rijden en nog steeds grip houden, mijn buurman heeft die achterband ook op zijn hand geschakelde zundapp en die gaat er zelfs in de regen plat door de bocht
Slick betekent dat ze rond zijn en er geen profiel in zit.
Deze banden zijn rond en hebben wel profiel, vandaar semi-slick.