Ik zat wat met Niels te prate en kwam op het idee op school meschien wat onderdelen te gaan/laten maken.
Ik wilde zowiezo een voorlopig rvs vliegwielsierkapje en een gwn uit plaatstaal een teller houder type street.
Wie nog meer ideën heeft zou ik graag willen horen tekeningen volgen van alles.
Ik moet alleen nog iemand hebben die me de mater kan geven van de tellerhouder die heb ik niet maar de mate moeten wel perfect kloppent zijn
Ze worden gemaakt met CNC en CNC plasma snijder dus kwalitijd genoeg lijkt me zo en alles zet ik natuurlijk ook nog in de lak deels dan van tellerhouders voor ptje ware ze gwn grijs of niet ?
hier al beetje gepruts met een ontwerp voor mitchel
Ik doe dan wel de uiteinde van de sleuven boven net als in midden dat het zo rond word lijkt me mooier niet?
Mitchel ik hoor wel wat je ervan vind je naam kan gwn zo erin gefreest worde of ook gwn erdoorheen.
Hoor het wel anders gwn wat anders probere en de kleure is gwn maar wat
Zo dus alleen dan letters nie doorgefreest dan wel zal ik ook wel ff tekenen maar moet ff opzoeke want er moet een knop zijn om gwn tekst te kunne type die je kunt snijde(extrude) voor de gene die ook wel ens met dat programma werke
Bob schreef: Zo dus alleen dan letters nie doorgefreest dan wel zal ik ook wel ff tekenen maar moet ff opzoeke want er moet een knop zijn om gwn tekst te kunne type die je kunt snijde(extrude) voor de gene die ook wel ens met dat programma werke