Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 28 okt 2008, 22:39
volgens mij wel
Higherking
500km gereden
Berichten: 958 Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk
Bericht
door Higherking » 28 okt 2008, 22:42
weinig geld in vergelijing met een hpi.
alleen is dat setje genoeg of moet je nog dingen erbij kopen zoals cdi unit?
Bob
1500km gereden
Berichten: 1601 Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:
Bericht
door Bob » 28 okt 2008, 22:59
Compleet geleverd met rotor, bobine en stator. Kan eenvoudig worden aangesloten op een killswitch
zoon killswitch is wel lagge niet dat dat echt nodig is maar wel vet
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 28 okt 2008, 23:07
Bob schreef: Compleet geleverd met rotor, bobine en stator. Kan eenvoudig worden aangesloten op een killswitch
zoon killswitch is wel lagge niet dat dat echt nodig is maar wel vet
je punten ontsteking kun je ook wel aansluiten op een killswitch
Bob
1500km gereden
Berichten: 1601 Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:
Bericht
door Bob » 28 okt 2008, 23:09
kweet maja wat hebse der an?
bij zoon electro is dat vetter dan bij gwn ontsteking vind ik heh
Higherking
500km gereden
Berichten: 958 Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk
Bericht
door Higherking » 28 okt 2008, 23:10
Het heeft als voordeel dat je geen punten meer hoeft te stellen.
heeft het qua prestaties ook invloed?
en blijft je licht het nog wel doen? want dat is bij hpi niet het geval
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 28 okt 2008, 23:12
Higherking schreef: Het heeft als voordeel dat je geen punten meer hoeft te stellen. heeft het qua prestaties ook invloed? en blijft je licht het nog wel doen? want dat is bij hpi niet het geval
hij zal sneller op toeren komen.
en als je een hpi MET lichtspoel koopt doen je lichten het wel gewoon
Higherking
500km gereden
Berichten: 958 Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk
Bericht
door Higherking » 28 okt 2008, 23:24
ok, maar dan ben je nog veel geld kwijt als je hpi + lichtspoel koopt, in vergelijking met dit
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 28 okt 2008, 23:26
klopt ik dacht dat iemand op het forum ook met deze rijd..
hij kan je er vast meer over vertellen
Higherking
500km gereden
Berichten: 958 Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk
Bericht
door Higherking » 28 okt 2008, 23:56
dan zoek ik deze persoon heel graag
,
wil graag weten wat de ervaringen zijn
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 29 okt 2008, 00:03
PVL is ook goed
je moet nog wel een grondplaat hebben/maken
en weten of de rotor op je krukas past
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18360 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 29 okt 2008, 08:41
Idd, dus het is nog best een hoop aanpaswerk
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 29 okt 2008, 18:14
is goed spul.
wel een hoop werk en niet voor iedereen haalbaar.
en voor deze prijs is het een koopje.
ik heb ook een pvl maar wel een ander type
Hans W
250km gereden
Berichten: 345 Lid geworden op: 14 jun 2006, 23:24
Bericht
door Hans W » 29 okt 2008, 23:13
en je moet hopen dan de binnendiameter van de rotor goed is
want je moet deze ook nog onder de juiste hoek afdraaien