In mijn geval ging het om onderdelen gekocht bij SCHAAF bromfietsen.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik ze terug kon sturen, maar omdat ik dan vrij zou moeten nemen zou dat duurder zijn dan weg gooien.

Dit achterspatbord heeft zo een beetje de dikte van een conservenblik.
Bij de oren moet je de rand weg knippen omdat het anders niet past en de goot zit scheef gepuntlast zodat waneer je een achterlicht monteerd het echt opvalt dat de goot scheef zit.
Sterker nog een ulo sokkel achterlicht kun je helemaal niet monteren.
ook de afwerking is beneden alle peil.

Deze buddyzit is A te lang En B te breed vooraan.
Verder zitten de uitsparingen voor de schokbrekers 2 centimeter te ver naar voren.
De draadeinden achteraan zitten te ver uit elkaar om in de gaten in het frame te passen.
De sleufgaten vooraan zitten bijna 1 centimeter van de bevestigings gaten in het frame.

Deze lamporen zijn nog dunner van matriaal dan het spatbord ook zitten gemonteerd de oortjes niet helemaal recht.

De koplamp dezelfde dunne kwaliteit je kijkt er nog net niet doorheen zeg maar, de rand past voor geen meter en is slechts met geweld te monteren.
Voor mij was het aanleiding om dit soort onderdelen niet meer te bestellen maar de leverancier te bezoeken en dan pas tot aankoop over te gaan.
Ik vind het wel triest dat een bedrijf als schaaf dat zegt meer dan 20 jaar ervaring te hebben zulke rommel kan verkopen.
Ik geef toe het was niet duur maar gezien de kwaliteit zijn de verzendkosten nog te duur.
Als de medeforumers hun ervaringen nu ook delen in dit topic kunnen we elkaar behoeden rommel aan te schaffen.
Ik denk dat het ook handig is dat hier de goede aankopen gemeld worden.