Goede onderdelen topic
-
- 500km gereden
Goede onderdelen topic
Belangrijk is na het slechte onderdelen topic (trouwens goed bedacht) dan wil ik ook wel weten waar ik de goede onderdelen kan kopen.
Trap ik af met:
teflonkabels van fs1parts kan je gerust kopen, spreek uit eigen ervaring zijn gewoon super.
Trap ik af met:
teflonkabels van fs1parts kan je gerust kopen, spreek uit eigen ervaring zijn gewoon super.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Martijn schreef:Imi krukassen
Draait bij mij nu al een flinke tijd en zonder gezeik !
Top racing van JMPB -> Súper!
Daarnaast zijn de meeste onderdelen van Yamaha zelf natuurlijk ook super, bestellen gaat snel, leveren ook (zonder verzendkosten), alleen soms krijg je groene boutjes enzo

Met imitatieonderdelen is mijn ervaring dat het altijd slecht past en dat het nooit plug and play is, je moet altijd gaten groter maken, bijbuigen, omvouwen, opnieuw spuiten etc. en als je pech hebt past het helemaal niet (denk aan de te korte lamporen van Jos).
Jammerlijk vind ik ook altijd de "net niet" imitaties. Dat zijn imitaties die héél erg dichtbij het origineel komen, maar dan toch duidelijk te herkennen zijn aan een verkeerd baantje op een zadel bijvoorbeeld. Dan denk ik, met dezelfde moeite was het een echt goede imitatie, maarja

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
de immitatie dx spaken van fs1parts(eigenlijk van iedereen omdat het allemaal de zelfde imi's zijn) waren niet meer goed omdat de gaten in de nieuwe originele velgen groter worden gemaakt en hier door passen of de nippels in velgen niet of de spaken in de nippels
MAAR ik had net john aan de lijn en er is een nieuw "prototype" in het vliegtuig onderweg, hopelijk zijn deze nu wel goed
MAAR ik had net john aan de lijn en er is een nieuw "prototype" in het vliegtuig onderweg, hopelijk zijn deze nu wel goed

-
- Tombo is mijn testpiloot
Martijn schreef:mpro09 schreef:maar die eerste die je had...
Da was n ori, totaalvast gelopen !
Mss dat ik bij john ooit nog n keer een nieuwe drijfstang set fix en m laat persen voor 2 tientjes. Heb ik toch weer een nieuwe kruk voor 40 E ? weet niet hoe duur die setjes zijn
bij John niet zo duur, hij heeft er nog wel een paar. 25 euro of zo.
let wel op dat je een ori er tussen uit zoekt en de zelfde als je nu hebt.
maar voor 20 euro je kruk laten richten bij franken

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco
- Sheriff of the Posbank