Ik houd niet van auto's die niet uit Japan of Duitsland (en met uitzondering Italie) komen, dus ik houd m'n mond maar Verkijk je er iig niet op met zo'n oude franse oldtimer
Jaa ik vind ze geweldig!
Maar ze moeten wel altijd goed getectyleerd zijn geweest, anders roest ie echt onder je kont vandaan. Dus kijk heeeeeeeeel erg goed naar de bodem en onderkant.
Oude Franse auto's zijn altijd super vet!
Alleen jammer dat ze qua kwaliteit bijna nooit in de buurt komen van de Jappen en de Duitsers.
Heb je al foto's?
de versnellingsbak is de kreukelzone (aan de voorkant dan) van deze koddige wagentjes, aangezien deze voor de motor geplaatst is............uiteraard weer typisch frans
als je er voor zorgt dat de stroomverdeler in goede conditie blijft, zijn ze best betrouwbaar............ze hebben wat vaker en meer onderhoud nodig
Ik ben helemaal gecharmeerd van de Citroen CX Prestige
Voor die tijd een enorm moderne auto. Injectie, ABS, Airco, Elektrische ramen en spiegels,
Hydropneumatische vering (hoe zwaarder de auto beladen wordt, hoe sterker de vering).
En je bent de sjaak als je hydraulische veersysteem kapot is.
Schijnt zeer moeilijk te repareren/vervangen te zijn. Of voor een prijs hoger dan de waarde.
Jeti schreef:En je bent de sjaak als je hydraulische veersysteem kapot is. Schijnt zeer moeilijk te repareren/vervangen te zijn. Of voor een prijs hoger dan de waarde.
ik heb ook een kennis die had ook een auto die zo om laag en omhoog ging