Ik zie wel, er komen echt supervette artiesten/DJ's:
Etienne de Crecy, Paul Kalkbrenner, The Subs, Skream, Buraka Som Sistema. Brodinski, A-Trak, Carl Craig, The Count & Sinden en dan nog een zooi aan DJ's die ik niet ken maar wss wel heel tof ga vinden.
Yamaha rd50m schreef:is niet meer wat het geweest is, is op een paar jaar belachelijk hard gegroeid, en de organisatie kan het niet echt aan.
heb je het over dour, of area4?
want area4 heeft wel leuk lijstje voor 99 euro, en las dat de camping daar lekker duits is
hoorde ook dat de belgen geen goed woord overhadden voor ons kaaskoppen:(
Ach, ik heb geen goed woord over voor de Belgen op I Love Techno haha "Amai, gij komt uit Holland, heb je wiet?"
"Amai, heb je pillen"
Of de zoveelste Belg die afgevoerd wordt door oververhitting haha
Yamaha rd50m schreef:pukkelpop heeft dit jaar al wel leuke affiche, opzich altijd wel leuk festival!
commerciëlen bucht,
ik heb altijd gezegt: "mij gaat ge nooit op pukkelpop zien, tenzij the toy dolls daar spelen!"
en nuja... ze komen, dus nu moet ik wel! (1 dag, langer blijf ik niet)
dan mag jij me eens uitleggen wat zo leuk is aan pinkpop nooit begrepen waarom mensen daarheen gaan
als je voor bands gaat, kan je toch beter naar werchter, rock am ring, of glastonbury gaan? of is het enkel omdat het in het vertrouwde nederland ligt
nou eerste jaar (2008) kwamen allemaal metal en grote rock bands!
dus toen natuurlijk heen
2009 een week van te voren kaartje gekocht.. omdat er meer mensen gingen.. dus was niet gepland.
en nu wel gepland:p gewoon gezellig