Denk ik niet, eerder herspoten, gezien striping me ook niet ori lijkt
Vergelijk maar eens met de ori achterliggende tank (dikte lijnen en tot hoe ver binnenste witte lijn v/d hanekam komt bovenaan de tank)
HotWheels schreef:Denk ik niet, eerder herspoten, gezien striping me ook niet ori lijkt Vergelijk maar eens met de ori achterliggende tank (dikte lijnen en tot hoe ver binnenste witte lijn v/d hanekam komt bovenaan de tank)
Tank is 100% orgineel en nieuw uit de doos iedere tank verschilt van elkaar zie ik hier ook
Heren ga naar een oude yamaha dealer die nog sheets heeft En een apparaat natuurlijk, dan zal hij je kunnen vertellen
dat ivy green in 1973 al een fs1 kleur was , ik weet alleen niet voor welk land.
ivy green is ook nog voor de 2f2 van 1978 gebruikt. ook weer in het buitenland.
je zou eens een keer op die sheets moeten kijken,je komt dan nog veel meer verassingen tegen.
Ik weet t niet meer zeker maar ik dacht dat manderin orange ook nog in 73 vemeld stond en dat popcical purple
er in 1972 al was.
er waren best wel meer kleurtjes dan de twee of 3 die wij destijds geleverd kregen.
ik heb t al eerder ergens gezegt namen als street , beumer en kenny robberts zijn allemaal pas veel later
dan de jaren 70 aan de brommertjes gegeven.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.