Help fs1 start niet meer!
Help fs1 start niet meer!
Hallo,
ik heb een probleem mijn fs1 start niet meer. Ik heb al de carburateur schoongemaakt, contactpuntjes opnieuw goed gezet. Bougie schoongemaakt verschillende sproeiers geprobeerd. Ik weet het echt niet meer. Hij vonkt ook gewoon goed en krijgt brandstof. Weet iemand wat het anders nog kan zijn?
ik heb een probleem mijn fs1 start niet meer. Ik heb al de carburateur schoongemaakt, contactpuntjes opnieuw goed gezet. Bougie schoongemaakt verschillende sproeiers geprobeerd. Ik weet het echt niet meer. Hij vonkt ook gewoon goed en krijgt brandstof. Weet iemand wat het anders nog kan zijn?
Laatst gewijzigd door jannickfs1 op 23 jan 2011, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
Of ff naar beuncity/plakbandstad gaan daar zitten de eckte experts.
Laatst gewijzigd door marco op 23 jan 2011, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Sheriff 1981
-
- 5000km gereden
Het kan dat hij misschien niet goed vonkt, dus misschien andere bougie?
Als hij benzine krijgt ligt het probleem niet bij carb, dus wat er dan overblijft is toch ontsteking...
Aan contactslot ligt het niet, want anders zou hij niet vonken...
Of je contactslot moet los contact maken waardoor hij als je kickt niet meer ontsteekt...
Andere bougie proberen?
Als hij benzine krijgt ligt het probleem niet bij carb, dus wat er dan overblijft is toch ontsteking...
Aan contactslot ligt het niet, want anders zou hij niet vonken...
Of je contactslot moet los contact maken waardoor hij als je kickt niet meer ontsteekt...
Andere bougie proberen?