Voorspatbord DX
- fs1_1j6
- 250km gereden
Voorspatbord DX
Hey,
ik ben op zoek naar een immi DX voorspatbord.
Nu ben ik aan het twijfelen tussen twee webshops:
- bij JMPB voor €37.50 (er staat bij: Puntjes te zien van het puntlassen, chroom niet al te mooi)
- of bij Almere voor €47.50 (met dit erbij: Very strong quality 17" so will fit perfectly. A Quality chrome. No sharp edges.)
Ik heb eens gehoord deze voorspatborden waarschijnlijk exact dezelfde zijn, dus dat ik beter de goedkopere van JMPB koop.
Is dit echt zo, of is die van Almere echt betere kwaliteit?
mvg,
Régis
ik ben op zoek naar een immi DX voorspatbord.
Nu ben ik aan het twijfelen tussen twee webshops:
- bij JMPB voor €37.50 (er staat bij: Puntjes te zien van het puntlassen, chroom niet al te mooi)
- of bij Almere voor €47.50 (met dit erbij: Very strong quality 17" so will fit perfectly. A Quality chrome. No sharp edges.)
Ik heb eens gehoord deze voorspatborden waarschijnlijk exact dezelfde zijn, dus dat ik beter de goedkopere van JMPB koop.
Is dit echt zo, of is die van Almere echt betere kwaliteit?
mvg,
Régis
-
- 500km gereden
- fs1_1j6
- 250km gereden
Ik vertrouw die imi DX voorspatborden niet echt..
Maar naar het schijnt zijn de imi trommel-voorspatborden wel goede kwaliteit/mooi.
En deze vind ik ook nog wel mooi op een DX (zie ivy green 1j5 van Lukas251
)
Heb dan wel een plaatje nodig om deze te kunnen bevestigen op mijn DX voorvork.
Heeft iemand zo'n plaatjes of zijn ze ergens te koop?
Of zijn deze plaatjes enkel self-made?
Maar naar het schijnt zijn de imi trommel-voorspatborden wel goede kwaliteit/mooi.
En deze vind ik ook nog wel mooi op een DX (zie ivy green 1j5 van Lukas251

Heb dan wel een plaatje nodig om deze te kunnen bevestigen op mijn DX voorvork.
Heeft iemand zo'n plaatjes of zijn ze ergens te koop?
Of zijn deze plaatjes enkel self-made?
- fs1_1j6
- 250km gereden
Misschien wel, maar dat vind ik dan zonde van dat origineel spatbord.
Het chroom is wel compleet verdwenen (brommer heeft meer als 10jaar buiten gestaan), maar is wel nog stevig en zonder deuken of schade.
Ik heb dit dan enkele jaren geleden geschuurd en zilver gespoten zodat het niet verder roest. Dus als je het zou verchromen heb je een nieuw orri spatbord, maar dit kost toch net iets te veel voor me.
Dus ik hou dit spatbord liever heel om eventueel later te laten verchromen of te verkopen.
Of iemand zou een verchromer moeten kennen in de buurt van Antwerpen die dit zou willen doen voor niet veel meer dan de prijs van een imi spatbord.
Het chroom is wel compleet verdwenen (brommer heeft meer als 10jaar buiten gestaan), maar is wel nog stevig en zonder deuken of schade.
Ik heb dit dan enkele jaren geleden geschuurd en zilver gespoten zodat het niet verder roest. Dus als je het zou verchromen heb je een nieuw orri spatbord, maar dit kost toch net iets te veel voor me.
Dus ik hou dit spatbord liever heel om eventueel later te laten verchromen of te verkopen.
Of iemand zou een verchromer moeten kennen in de buurt van Antwerpen die dit zou willen doen voor niet veel meer dan de prijs van een imi spatbord.

- fs1_1j6
- 250km gereden
-
- 1500km gereden