trapstel los krijgen
-
- 100km gereden
trapstel los krijgen
Even een snel vraagje, hoe krijg ik het trapstel los van de as?
Ik moet namelijk mijn achterbrugbout vervangen maa daar zit het tandwiel van mijn fietsinstallatie voor...
Er zit een soort pin in, maar daar zit een ronde kop op waar ik geen sleutel op kan zetten?
Ik moet namelijk mijn achterbrugbout vervangen maa daar zit het tandwiel van mijn fietsinstallatie voor...
Er zit een soort pin in, maar daar zit een ronde kop op waar ik geen sleutel op kan zetten?
-
- 5000km gereden
-
- 100km gereden
Nee zit geen moer op bij mij, ik zie wel iets van schroefdraad inderdaad.
Maar hij wordt er dus normaal doorheen gestoken en dan met een moer vastgedraaid?
Dan zal ik er bij mij een paar tikken met de hamer op geven.
Ik was bang dat hij er met schroefdraad ingedraaid zat, en een paar tikken met de hamer gaat dan de boel slopen
Maar hij wordt er dus normaal doorheen gestoken en dan met een moer vastgedraaid?
Ik was bang dat hij er met schroefdraad ingedraaid zat, en een paar tikken met de hamer gaat dan de boel slopen

-
- 5000km gereden
maartuh schreef:Nee zit geen moer op bij mij, ik zie wel iets van schroefdraad inderdaad.
draai er eerst een moet op voordat je met een hamer gaat tikken
anders sla je het schroefdraad kapot
en spuit het eerst even in met wd 40
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.