Homoet goedkoop verchromen
- gerritpost94
- Aan het inrijden
- Contacteer:
Homoet goedkoop verchromen
Ik zat me eens af te vragen of er een goedkope manier (behalve zelf doen) om een Homoet 4P te laten verchromen. Zijn er goedkope bedrijven die dit doen of misschien zelfs forumleden? Ik weet dat het een beetje tricky is om hier te zeggen maar ik zat te googlen en zag deze kreidler met chromen 4p hier is de link naar een foto van de uitlaat
Greetz
Greetz
-
- 5000km gereden
Re: Homoet goedkoop verchromen
gerritpost94 schreef:Ik zat me eens af te vragen of er een goedkope manier (behalve zelf doen) om een Homoet 4P te laten verchromen. Zijn er goedkope bedrijven die dit doen of misschien zelfs forumleden? Ik weet dat het een beetje tricky is om hier te zeggen maar ik zat te googlen en zag deze kreidler met chromen 4p hier is de link naar een foto van de uitlaat
Greetz
Is hj al gebruikt of niet?
-
- 1000km gereden
the_destroyers schreef:gerritpost94 schreef:Ik zat me eens af te vragen of er een goedkope manier (behalve zelf doen) om een Homoet 4P te laten verchromen. Zijn er goedkope bedrijven die dit doen of misschien zelfs forumleden? Ik weet dat het een beetje tricky is om hier te zeggen maar ik zat te googlen en zag deze kreidler met chromen 4p hier is de link naar een foto van de uitlaat
Greetz
Zelf doen is geen aanrader bij verchromen! Of hij al gebruikt is of niet speelt totaal geen rol, is helemaal niet van belang...
Er zijn zat bedrijven waar je terecht kan om je homoet te laten verchromen, reken op +/- tussen de 75 en de 100 euro.
Ik ga voor al mijn verchroomwerk naar Voorspoels in Herentals.
Mvg, Micky
-
- 5000km gereden
GoM!cky schreef:the_destroyers schreef:gerritpost94 schreef:Ik zat me eens af te vragen of er een goedkope manier (behalve zelf doen) om een Homoet 4P te laten verchromen. Zijn er goedkope bedrijven die dit doen of misschien zelfs forumleden? Ik weet dat het een beetje tricky is om hier te zeggen maar ik zat te googlen en zag deze kreidler met chromen 4p hier is de link naar een foto van de uitlaat
Greetz
Zelf doen is geen aanrader bij verchromen! Of hij al gebruikt is of niet speelt totaal geen rol, is helemaal niet van belang...
Er zijn zat bedrijven waar je terecht kan om je homoet te laten verchromen, reken op +/- tussen de 75 en de 100 euro.
Mvg, Micky
Kost het nietmeer om dit te laten reinigen enzo?
Dacht dit ergens te hebben gelezen..

- gerritpost94
- Aan het inrijden
- Contacteer:
- gerritpost94
- Aan het inrijden
- Contacteer:
- gerritpost94
- Aan het inrijden
- Contacteer:
GoM!cky schreef:the_destroyers schreef:gerritpost94 schreef:Ik zat me eens af te vragen of er een goedkope manier (behalve zelf doen) om een Homoet 4P te laten verchromen. Zijn er goedkope bedrijven die dit doen of misschien zelfs forumleden? Ik weet dat het een beetje tricky is om hier te zeggen maar ik zat te googlen en zag deze kreidler met chromen 4p hier is de link naar een foto van de uitlaat
Greetz
Mvg, Micky
Helaas is dat 235 km van mijn bed af

-
- 5000km gereden
gerritpost94 schreef:GoM!cky schreef:the_destroyers schreef:gerritpost94 schreef:Ik zat me eens af te vragen of er een goedkope manier (behalve zelf doen) om een Homoet 4P te laten verchromen. Zijn er goedkope bedrijven die dit doen of misschien zelfs forumleden? Ik weet dat het een beetje tricky is om hier te zeggen maar ik zat te googlen en zag deze kreidler met chromen 4p hier is de link naar een foto van de uitlaat
Greetz
Mvg, Micky
Helaas is dat 235 km van mijn bed af
Ooit gehoord van de post? Schijnt dat je zulke dingen kunt verzenden

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- henkie22222
- 500km gereden
zou voordat je gaat verchromen wel eerst er over denken om er een bellymoet van te maken, dit kan namelijk niet meer achteraf.
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=4728
- gerritpost94
- Aan het inrijden
- Contacteer:
henkie22222 schreef:zou voordat je gaat verchromen wel eerst er over denken om er een bellymoet van te maken, dit kan namelijk niet meer achteraf.
Was ik al van plan

- NIX
- 10000km gereden
- gerritpost94
- Aan het inrijden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: