Scheve kop
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Scheve kop
Als ik de 2RU kop goed bekijk die op de AJH zit en is aangepast tot HD kop , zie ik dat de squish niet centrisch is.
Maw is die aan de ene kant breder dan ande andere zijde. scheelt 1-2 mm.
Dit resulteerd ook in dat de kern van de bougie aan de ene kant wittig is en aan de ander kant bruin.
Waarschijnlijk door een gestoorde benzine flow.
Zou bovenstaande ook kunnen resulteren in een verminderd vermogen?
Ik ben nl al een tijdje aan het kloten met het top vermogen.
Maw is die aan de ene kant breder dan ande andere zijde. scheelt 1-2 mm.
Dit resulteerd ook in dat de kern van de bougie aan de ene kant wittig is en aan de ander kant bruin.
Waarschijnlijk door een gestoorde benzine flow.
Zou bovenstaande ook kunnen resulteren in een verminderd vermogen?
Ik ben nl al een tijdje aan het kloten met het top vermogen.
1978 chroom 60 cc
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Tombo schreef:Kreidler heeft fabrieksaf al niet centrisch geplaatste bougie's, die dingen lopen fabrieksaf al 85 km/h. En wat te denken van bougie's in cilinderkoppen van auto's
Dan is de zuigerkop en de poortuitgangen ook afgestemd aan de flow.
FS1 is alles centrisch en gelijke hoogte
1978 chroom 60 cc
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10822
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Laars je loopt nu naast je schoenen.
Je hebt gelijk maar is voor jou nooit meetbaar.

Je hebt gelijk maar is voor jou nooit meetbaar.

Laatst gewijzigd door ginofs1 op 29 sep 2011, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;