Pagina 1 van 1
Scheve kop
Geplaatst: 28 sep 2011, 12:38
door Laars
Als ik de 2RU kop goed bekijk die op de AJH zit en is aangepast tot HD kop , zie ik dat de squish niet centrisch is.
Maw is die aan de ene kant breder dan ande andere zijde. scheelt 1-2 mm.
Dit resulteerd ook in dat de kern van de bougie aan de ene kant wittig is en aan de ander kant bruin.
Waarschijnlijk door een gestoorde benzine flow.
Zou bovenstaande ook kunnen resulteren in een verminderd vermogen?
Ik ben nl al een tijdje aan het kloten met het top vermogen.
Geplaatst: 28 sep 2011, 12:41
door NIX
Zou helemaal niet merkbaar moeten zijn.
Geplaatst: 28 sep 2011, 12:57
door Tombo
Kreidler heeft fabrieksaf al niet centrisch geplaatste bougie's, die dingen lopen fabrieksaf al 85 km/h. En wat te denken van bougie's in cilinderkoppen van auto's
Geplaatst: 28 sep 2011, 13:13
door Laars
Tombo schreef:Kreidler heeft fabrieksaf al niet centrisch geplaatste bougie's, die dingen lopen fabrieksaf al 85 km/h. En wat te denken van bougie's in cilinderkoppen van auto's
Dan is de zuigerkop en de poortuitgangen ook afgestemd aan de flow.
FS1 is alles centrisch en gelijke hoogte
Geplaatst: 28 sep 2011, 22:56
door NIX
Je mag het best beter weten, maar daar ga je echt niet een vermogensprobleem mee oplossen. Je squishkop is een enorme verbetering vergeleken met een normale hogedrukkop. je vermogensprobleem wordt ergens anders door veroorzaakt. Niet door de scheefheid van de kop.
Geplaatst: 29 sep 2011, 00:09
door ginofs1
Laars je loopt nu naast je schoenen.
Je hebt gelijk maar is voor jou nooit meetbaar.

Geplaatst: 29 sep 2011, 06:35
door Laars
Die grijze massa van mij blijft maar werken, he
of iig dat beetje wat er nog zit

Geplaatst: 29 sep 2011, 22:05
door NIX
Volgens mij zit die bij jou een beetje scheef.
Geplaatst: 29 sep 2011, 22:28
door Laars
NIX schreef:Volgens mij zit die bij jou een beetje scheef.
Jaha, dan gaat alles naar een kant ophopen
