Wat voor toerenteller is dit ?
- stellema
- 100km gereden
- Contacteer:
Wat voor toerenteller is dit ?
Kan iemand hier mij vertellen wat voor toerenteller dit is? Ik wil graag een bijpassende snelheidsmeter er bij vinden. Toerenteller is electronisch.

-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- stellema
- 100km gereden
- Contacteer:
- NIX
- 10000km gereden
Een RD teller is mechanisch, dus gaat op een FS1 niet werken. Deze electronische tellers zijn als aftermarket geleverd. Er zijn tellerplaten voor dubbele sets. De oude chromen teller hoort er eigenlijk naast, of een imi teller met dagteller, die staat ook mooi vanwege het chromen huis.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 2500km gereden
Het lijkt mijn toerenteller enige verschil zijn de wijzers de mijne zijn wit
Deze is orange daarom denk ik dat de kilometerteller van een rd met orange wijzer
er het beste bij komt, de toerenteller van een rd kun je er inderdaad niet bij gebruiken.
een nadeel is als je de teller van een rd gaat gebruiken je inderdaad geen neutraal lampje
hebt.

Deze is orange daarom denk ik dat de kilometerteller van een rd met orange wijzer
er het beste bij komt, de toerenteller van een rd kun je er inderdaad niet bij gebruiken.
een nadeel is als je de teller van een rd gaat gebruiken je inderdaad geen neutraal lampje
hebt.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
- stellema
- 100km gereden
- Contacteer:
joscabrio schreef:Het lijkt mijn toerenteller enige verschil zijn de wijzers de mijne zijn wit
hebt.
Waar is deze toerenteller van dan? En zit er bij jou ook verschil in diameter en hoogte van de 2 tellers ?