welk type rd is dit ?
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
welk type rd is dit ?
ga opzoek naar de ontbrekende en vervangbare delen voor deze rd maar welk type is dit en wat zou het bouwjaar zijn ?

-
- 7500km gereden
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
De bekende FS1 webshops hebben ook sommige RD onderdelen (John Hilversum, JMPB etc).
Het beste kun je Maarten even vragen
Voor cilinders, carburateur en blokdelen etc kun je DT spul gebruiken, wat nog volop verkrijgbaar is.
Maar hij ziet er aardig compleet uit??
Die voor knippers zijn van een 2RU. Volgens mij is dit nooit zo op een RD geleverd.
Goed plan om hem op te knappen!
Het beste kun je Maarten even vragen

Voor cilinders, carburateur en blokdelen etc kun je DT spul gebruiken, wat nog volop verkrijgbaar is.
Maar hij ziet er aardig compleet uit??
Die voor knippers zijn van een 2RU. Volgens mij is dit nooit zo op een RD geleverd.
Goed plan om hem op te knappen!
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
Knippers eraf, lelijke scooter-spiegel eraf, rijdend maken en naar de RDW met dat ding en lekker rondrijden!
De onderdelen voorziening is minder dan FS1. Gelukkig niet heel veel duurder (behalve ori zeldzame onderdelen, zoals achterspatbord).
Gelukkig zijn er hier wat mensen met een redelijke onderdelen voorraad. Ik heb ook nog wel eea liggen, maar ben nog aan het uitzoeken en opruimen.
De onderdelen voorziening is minder dan FS1. Gelukkig niet heel veel duurder (behalve ori zeldzame onderdelen, zoals achterspatbord).
Gelukkig zijn er hier wat mensen met een redelijke onderdelen voorraad. Ik heb ook nog wel eea liggen, maar ben nog aan het uitzoeken en opruimen.
-
- 2500km gereden
deze knippers zaten wel orri op de rd van 78 die ik gehad heb.
achterspatbord moet je niet te moeilijk over doen fs1 spatbord oren eraf gaatjes boren en erop schroeven.
zal ff kijken heb nog ergens een foto van mijn andere rd met fs1 spatbord.
achterspatbord moet je niet te moeilijk over doen fs1 spatbord oren eraf gaatjes boren en erop schroeven.
zal ff kijken heb nog ergens een foto van mijn andere rd met fs1 spatbord.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.