zoals jullie weten heb ik inmiddels mijn fs1 lekker aan het lopen.
Hij heeft een originele f5b cilinder erop zitten 50cc met een 16er carb. 32 mm bocht en een ori fs50 uitlaat.
Eerst had ik maatje 160 sproeier erin bougie zag er donkerbruin droog uit maar ik zag dat ik aan het uiteinde van de uitlaat een plasje met onverbrande benzine (olie ) had liggen.
Ik meng 1 op 40 met castrol tts.
bougie is een b7hs
Mede hierdoor dacht ik laat ik eens een iets kleinere sproeier proberen dus maatje 150 erin origineel kort.
nu heb ik nog altijd last van die viezigheid en heb maar eens een foto genomen van mijn bougie.
Misschien dat de kenners onder ons kunnen zien wat hem scheeld want in mijn opinie moet ik niet nog kleiner gaan.
verder staat mijn contactpunt op 1,8mm voor bdp.
Soms als hij even stationair gedraaid heeft merk ik wel dat hij wil pruttelen alsof hij nog teveel krijgt maar ik kan het me bijna niet voorstellen.
Luchtschroef staat gewoon zoals in de faq weet even niet zeker als dat 1,5 of 2 slagen moet zijn maar heb hem staan zoals in de faq.
Ps de donkere aanslag op de foto is waarschijnlijk nog van de vorige maat sproeier
