nieuwe Z1
- thibaultM
- 100km gereden
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
- Locatie: oudenaarde
- thibaultM
- 100km gereden
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
- Locatie: oudenaarde
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
eender welke piston je erinsteekt, vergeet de kopspeling van de segmenten niet aan te passen he..
steek ze zonder piston bovenaan in de cilinder en meet hoeveel spatie er tussen de koppen zit,
met een fijn schuurpapiertje kan je (na er weer uit te halen natuurlijk) de opening bijstellen
ik zou rond de 0.2mm denken, maar hangt wat af van je plannen met de motor,
korte ritten tegen lange, vertanding, klimmen of vlak,..
je rijdersmix maakt hoe warm je motor zal lopen, hoe warmer hoe groter de speling..
steek ze zonder piston bovenaan in de cilinder en meet hoeveel spatie er tussen de koppen zit,
met een fijn schuurpapiertje kan je (na er weer uit te halen natuurlijk) de opening bijstellen
ik zou rond de 0.2mm denken, maar hangt wat af van je plannen met de motor,
korte ritten tegen lange, vertanding, klimmen of vlak,..
je rijdersmix maakt hoe warm je motor zal lopen, hoe warmer hoe groter de speling..
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- thibaultM
- 100km gereden
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
- Locatie: oudenaarde
ok bedankt voor de tip. gewoon de bijgeleverde zuiger in steken dus. ik zou hem gewoon gemonteerd hebben zonder segmenten aan te passen
. goh super lange ritten maak ik niet echt.. hier in de vlaamse ardennen hebben we wel een aantal heuveltjes
de onderste veer 0,2mm en de bovenste 0,3mm? khoop gewoon als mijn blokje terug samen zit dat ik er nog een tijdje kan van genieten
. mijn stukken zouden vandeweek normaal moeten arriveren! jihaaa!
groeten



groeten
-
- 100km gereden
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 06 jun 2009, 17:27
- Locatie: maastricht
YamaSam schreef:eender welke piston je erinsteekt, vergeet de kopspeling van de segmenten niet aan te passen he..
steek ze zonder piston bovenaan in de cilinder en meet hoeveel spatie er tussen de koppen zit,
met een fijn schuurpapiertje kan je (na er weer uit te halen natuurlijk) de opening bijstellen
ik zou rond de 0.2mm denken, maar hangt wat af van je plannen met de motor,
korte ritten tegen lange, vertanding, klimmen of vlak,..
je rijdersmix maakt hoe warm je motor zal lopen, hoe warmer hoe groter de speling..
Segmenten(ik neem aan de zuigerveren)ik heb nog nooit gehoord tot je die moet aanpassen heb ze er altijd zo ingezet
Ja zo leer je toch steeds wat bij