spuiten
- st1300
- 250km gereden
spuiten
Ben benieuwd waar en door wie jullie de onderdelen opnieuw laten spuiten in de orginele kleuren, uiteraard ook naar de kosten die daar aan verbonden zijn. Heb vandaag met iemand kontakt gehad die alles in engeland laat spuiten met inkt kleuren maar vond dit nogal prijzig. Het gaat dus om een plaatjestank+zijkappen+schokbrekerhelften+oortjes en koplamp,
inclusief nieuwe striping.
- eriks
- 2000km gereden
Re: spuiten
st1300 schreef:Ben benieuwd waar en door wie jullie de onderdelen opnieuw laten spuiten in de orginele kleuren, uiteraard ook naar de kosten die daar aan verbonden zijn. Heb vandaag met iemand kontakt gehad die alles in engeland laat spuiten met inkt kleuren maar vond dit nogal prijzig. Het gaat dus om een plaatjestank+zijkappen+schokbrekerhelften+oortjes en koplamp,
Reken rond de 400 euro a 500
En bij sommige een flinke wachttijd Uk is altijd duurder waarschijnlijk heb je contact gehad met Evald ?
- eriks
- 2000km gereden
- Dr. Bob
- 500km gereden
Motor Paint Alphen vlakbij Tiel doet het ook heel netjes en niet duur.
Kijk maar eens op hun website: http://www.motorpaintalphen.nl
Kompleet street setje spuiten met striping (tank, zijkappen, oortjes, koplamp, veerbussen en zadel kontje) inclusief strak maken/ uitdeuken kwam op 450 euro.

Kompleet street setje spuiten met striping (tank, zijkappen, oortjes, koplamp, veerbussen en zadel kontje) inclusief strak maken/ uitdeuken kwam op 450 euro.

Niet lullen maar poetsen!
- scirocco
- 500km gereden
Dat is niet duur spuiten en voorbewerking
Dr. Bob schreef:Motor Paint Alphen vlakbij Tiel doet het ook heel netjes en niet duur.
- Dr. Bob
- 500km gereden
- st1300
- 250km gereden
Die is mooi, wil die van mij ook zo krijgen maar zal niet meevallen.
Hoort dat achterlicht en nu wel of niet op, achterscherm moet toch grijs wit zijn en een ulo achterlicht.Heb trouwens een heel dun stalen oliepeilstokje in het blokje, klopt dit want mijn andere van 73 heeft een kunststof peilstok.
Hoort dat achterlicht en nu wel of niet op, achterscherm moet toch grijs wit zijn en een ulo achterlicht.Heb trouwens een heel dun stalen oliepeilstokje in het blokje, klopt dit want mijn andere van 73 heeft een kunststof peilstok.
- eriks
- 2000km gereden
st1300 schreef:Die is mooi, wil die van mij ook zo krijgen maar zal niet meevallen.
klopt bel me anders maar eens ....
- Dr. Bob
- 500km gereden
st1300 schreef:Die is mooi, wil die van mij ook zo krijgen maar zal niet meevallen.
Ik vind hem veel mooier met dit achterlicht, chroom spatbord en hoge uitlaat.
Maar in 1972 zag mijn street er gewoon origineel uit met wat accesoires: naafborstels, kofferrek,valbeugel en koplampsierbeugel.

Om de hoek nog de '72 Opel Kadett van m'n pa zichtbaar in de kleur "kattestront metallic"
Niet lullen maar poetsen!