De stralerij zei dat ze komende week weinig te doen hadden, dus gaan we daar maar verandering in brengen en even de spullen afgegevn
om e.e.a.te laten parelen.
Er wordt hier niet gecoat, alles wordt eerst in de primer en daarna in de
lak gespoten en eventueel daarna met blanke lak gespoten.
Vroeger werdt er ook niet gecoat.
Chroomspullen haal ik er dan weer tussen uit.
vroeger werdt er ook niet gestraald, maar kommentaar krijgen we toch,er moet toch iets geschreven worden
Bedankt Pee67 zal ik doen, anders wordt het draad snijden en tappen.
st1300 schreef:vroeger werdt er ook niet gestraald, maar kommentaar krijgen we toch,er moet toch iets geschreven worden Bedankt Pee67 zal ik doen, anders wordt het draad snijden en tappen.
wie heeft het over commentaar?? jullie willen dingen die niet kunnen,
originele verf mag en kan niet meer dus een gerestaureerde brommer zo als jullie (de origi boys ) voor stellen bestaan niet daar de techniek van toen niet meer kan bestaat en mag.
maar ja ik ben er over uit gepraat, de enige originele yamaha is de gene die ik nog moet tegen komen .
st1300 schreef:vroeger werdt er ook niet gestraald, maar kommentaar krijgen we toch,er moet toch iets geschreven worden Bedankt Pee67 zal ik doen, anders wordt het draad snijden en tappen.
wie heeft het over commentaar?? jullie willen dingen die niet kunnen, originele verf mag en kan niet meer dus een gerestaureerde brommer zo als jullie (de origi boys ) voor stellen bestaan niet daar de techniek van toen niet meer kan bestaat en mag. maar ja ik ben er over uit gepraat, de enige originele yamaha is de gene die ik nog moet tegen komen .
Ben het gedeeltelijk wel met je eens maar de techniek bestaat nog wel en word nog zo gedaan .....
Ik heb het helemaal niet over orginele verf gehad,heb alleen maar geschreven dat hij in de lak wordt gezet en niet gecoat.
Trouwens er zijn nog steeds spuiters die geen water gedragen lak gebruiken maar de oudewetse stinkende lak,het mag niet maar het gebeurd wel.