na een tijdje rijden in het pik donker ploffen opeens alle bolletjes van mijn lichten! ik zet de fizzy aan de kant en jahoor! accu drooggekookt. HEB IK WEER! dus volgende dag spanningsregelaar 6v gekocht en 'em na de gelijkgerichte diode gezet met de goede polariteit! ik meet de spanning en hoppaa! niks geregeld blijft gewoon 21v! en dat vinden lampjes van 6v niet erg leuk. nou is mijn vraag waar moet ik toch mijn regelaar plaatsen? aan welke kleurdraad?? kan iemand mij het uitleggen. want ik zoek al een tijdje het forum rond ook bij de FAQ maar is me nog niet echt duidelijk.
ook is de regelaar die ik gekocht had ontploft door iets teveel klunsen. hehe. dus ik moet een nieuwe hebben, heeft iemand een goed type? ergens op internet of heb je erzelf nog een? laat het mij alsjeblieft weten. want de noodlampjes van de Hema is denk geen goed idee
Voor de 100ste keer: zorg dat je accu goed in het systeem zit. Vul hem regelmatig bij. Dan blijven je lampjes heel.
Een regelaar blijft alleen maar heel als de accu ook goed in het systeem zit. Als je perse een regelaar wil in een normale FS1 bedrading: doe hem op de witte draad. En ja, dan pakt ie ook de spanning voor het licht.
Spanningsregelaar + gelijkrichter en is er alleen in een 2 draads uitvoering rood en wit. Zorg er wel voor de je accu in goede staat is, zonder dat heeft de gelijkrichter ok geen nut.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
ja er moet een accu in. ik heb regelaars die je dubbel kan voeden, dus de gele en groene draad pompen dan je accu vol. wel raadzaam om er een dikkere accu in te prakken en leuk alles draait over de accu ook als de motor uit is. hoe het werkt en aangesloten moet worden vraag je maar aan nix
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een sheriff heeft ook zijn accu nodig. Als het goed gaat is mazzel, maar zo is het niet opgezet. En als lampjes klappen, heb je dus pech, dan gaat het niet. Hoe moeilijk is het om je systeem gewoon in orde te maken?