Tombo schreef:Volgens mij zijn alle imitatiespatborden die je tegenwoordig koopt allemaal hetzelfde, dus krom. Alleen 50cc.nl heeft wel mooie imitatiespatborden gehad, alleen die verkoopt ze niet meer, waren ook zonder kabelgoot, en wel recht.
bij mobiline.de verkopen ze ook achterspatborden zonder goot, die vrij goed passen, alleen zijn die zo dun als papier en scheurde het bij mij. Het voorspatbord (voor DX wel) was verschrikkelijk, dat stond zo krom dat ik de helft van de puntlassen heb overgetrokken om het een beetje recht te krijgen. Verder heb ik nog niet al te veel last gehad van imi onderdelen
Ik wist niet dat latour nog bestond Die hebben in the seventies heel wat yamaha spul verchroomd Ik heb net hun adres gezocht en gevonden, ik neem vd week ff contact met ze op zou mooi zijn als t een beetje betaalbaar is en zo lekker in de buurt Ze kunnen stukken aan tot 2,40 m. hmm ik krijg ineens een super idee Fs1se bedankt voor het nummer die bel ik ook ff
Pcies niels ga ik ook echt niet doen ik denk dat je ook problemen krijgt met je framenummer dat vrijwel onzichtbaar word.
wat ik wil laten verchromen zijn de sokkel van het achterlicht een koplamp en lampoortjes een setje zijkappen 2 stuurplaten en tellerplaten en de achterbrug.
Wat betreft de zijkappen ik heb een gestraald setje liggen van 74 met klein gat dus daar wil ik nog een kap bij hebben met groot gat. zodat het setje multifuntioneel is
deze mag hier ook wel bij!
één van de stevigere miskopen van het afgelopen jaar die zinken boutjes dóór het chroom achteraan deden m'n darmen keren gewoon..
de kappen gingen nog enigszins..
en dan was er nog de €30 "kabelboom voor FS1 oud type zijcontact"
Een foto is te belachelijk voor woorden, aangezien dat 5 draden in zwarte tape bleken te zijn
joscabrio schreef:Pcies niels ga ik ook echt niet doen ik denk dat je ook problemen krijgt met je framenummer dat vrijwel onzichtbaar word. wat ik wil laten verchromen zijn de sokkel van het achterlicht een koplamp en lampoortjes een setje zijkappen 2 stuurplaten en tellerplaten en de achterbrug. Wat betreft de zijkappen ik heb een gestraald setje liggen van 74 met klein gat dus daar wil ik nog een kap bij hebben met groot gat. zodat het setje multifuntioneel is
Hoe ga je dat doen met die sokkel dan?
Die zijn van kunststof... of heb je er 1 van Honda?
Ik heb er 2 van honda idd almére heeft er voldoende liggen en er lag er een van honda tussen deze was voor mij ideaal om te verchromen.
alleen een week later vond ik er nog een tussen mijn rommel maar is niet erg deze kan dan met jouw kap op de eventueel 2e fs1 komen.
By the way mijn koorts is bijna weg dus ik bel jou ff voor een afspraak