Dus mensen, plaats gelieve uw blunders hier, zodat ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal alvast de aftrap geven

Een van de eerste dagen dat ik mijn FS1 had (3 jr terug) heb ik mij een keer in paniek twee km naar huis laten duwen door een scootergast omdat ze niet meer wilde starten maar er wel benzine in de tank zat. Eenmaal thuisgekomen heeft mijn vader hard gelachen...ik wist nog niets van het bestaan van een reservestand af.
Mijn laatste mega-blunder was een paar dagen terug, ik had net mijn blok helemaal klaar en ik was klaar om na 6 maanden eindelijk weer te rijden. Toen ik het kraantje eenmaal openhad...spoot de benzine gewoon bij de carb eruit. Ik snapte er niets van. Heb eens goed naar de carb gekeken en merkte dat de benzine slang eigenlijk veel te groot was voor het nippeltje waar ik die op aangesloten had. Na veel frustrerende momentenvan benzineverspilling en gepruts (heb zelfs klemmen gekocht bij een motorzaak, omleidinkjes gemaakt en n uur met niels aan de foon gehangen) Kwam ik erachter dat het nippeltje de choke ingang was enne...het benzinenippeltje twee centimeter nr rechts zat.. dus..