gereedschap dat je bij je moet hebben voor lange toerrit

Alles over de techniek en sleutelen
niels16

Bericht door niels16 »

:noep: wat denk jezelf roberto mits fietstassen van staalwol gebruikt :lol:
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

zou kunnen
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

weet je het al of je ook naar die meeting gaat? ....ik nnog niet
lespaultje

Bericht door lespaultje »

wat als je de tassen te zwaar belast, is dat niet vervelend voor de achterpoten ? want daar hangen die tassen volgens mij best veel op :?
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

ik weet het niet nog nooit eerder gedaan zou ook wel langzaam met optrekken gaan
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

achterpoten?

geen beschadigingen gehad behalve dat een schokbreker uiteklaar viel maatr dat was omdat ie niet goed geborgd zat en dat ook toen de tassen er weer af waren

@edwin beter dan te weinig :P :lol:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

lespaultje schreef:wat als je de tassen te zwaar belast, is dat niet vervelend voor de achterpoten ? want daar hangen die tassen volgens mij best veel op :?

Kijk naar het postuur van Niels, Mitchel of Chris, en naar het postuur van de gemiddelde 40+'er, denk je dat het dan heel veel uitmaakt of er nou een 40+er of een 18 jarige met een stel tassen op een FS1 zit :P :lol:
lespaultje

Tombo schreef:
lespaultje schreef:wat als je de tassen te zwaar belast, is dat niet vervelend voor de achterpoten ? want daar hangen die tassen volgens mij best veel op :?

Kijk naar het postuur van Niels, Mitchel of Chris, en naar het postuur van de gemiddelde 40+'er, denk je dat het dan heel veel uitmaakt of er nou een 40+er of een 18 jarige met een stel tassen op een FS1 zit :P :lol:

haha, dat klopt :P mijn postuur stelt ook niet veel voor hoor :lol:

@Roberto.B

Maakt niet uit of je langzaam of snel optrekt, het is een TOURrit he :wink: gewoon komen! is hartstikke gezellig!
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

ja lijkt me heel leuk om te komen maar dan moet ik wel vanuit leeuwarden komen..
lespaultje

Roberto.B schreef:ja lijkt me heel leuk om te komen maar dan moet ik wel vanuit leeuwarden komen..

lekker rijden 8) ze komen zelfs vanuit belgië 8) en vanuit Noord-Holland, dat is ook niet zo om de hoek van Milsbeek..
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Roberto.B schreef:ja lijkt me heel leuk om te komen maar dan moet ik wel vanuit leeuwarden komen..

Mocht je dit nou echt te ver vinden, kan ik misschien wel wat regelen met een prij-partij op Donderdag bij mij thuis in Westervoort (Arnhem), dan boeken we wel op vrijdag naar Milsbeek toe. (als je dat geen goed plan vind ben ik op donderdag al in milsbeek te vinden)
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door Pa_Tombo »

Ik ben 50+en nog volslank .Bijna zelfde als op avatar.:cheers:
vraag maar aan Tombo :wink:
Pas ook nog op een Yamaha, Ja zelfs op ene Dax.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Pa_Tombo schreef:Ik ben 50+en nog volslank .Bijna zelfde als op avatar.:cheers:
vraag maar aan Tombo :wink:
Pas ook nog op een Yamaha, Ja zelfs op ene Dax.

nepdax wel te verstaan :prof: die frames zijn langer als ori dax :prof:
Plaats reactie