geen beschadigingen gehad behalve dat een schokbreker uiteklaar viel maatr dat was omdat ie niet goed geborgd zat en dat ook toen de tassen er weer af waren
lespaultje schreef:wat als je de tassen te zwaar belast, is dat niet vervelend voor de achterpoten ? want daar hangen die tassen volgens mij best veel op
Kijk naar het postuur van Niels, Mitchel of Chris, en naar het postuur van de gemiddelde 40+'er, denk je dat het dan heel veel uitmaakt of er nou een 40+er of een 18 jarige met een stel tassen op een FS1 zit
lespaultje schreef:wat als je de tassen te zwaar belast, is dat niet vervelend voor de achterpoten ? want daar hangen die tassen volgens mij best veel op
Kijk naar het postuur van Niels, Mitchel of Chris, en naar het postuur van de gemiddelde 40+'er, denk je dat het dan heel veel uitmaakt of er nou een 40+er of een 18 jarige met een stel tassen op een FS1 zit
haha, dat klopt mijn postuur stelt ook niet veel voor hoor
@Roberto.B
Maakt niet uit of je langzaam of snel optrekt, het is een TOURrit he gewoon komen! is hartstikke gezellig!
Roberto.B schreef:ja lijkt me heel leuk om te komen maar dan moet ik wel vanuit leeuwarden komen..
Mocht je dit nou echt te ver vinden, kan ik misschien wel wat regelen met een prij-partij op Donderdag bij mij thuis in Westervoort (Arnhem), dan boeken we wel op vrijdag naar Milsbeek toe. (als je dat geen goed plan vind ben ik op donderdag al in milsbeek te vinden)