probleem met optrekken
probleem met optrekken
ik heb een fs1 2ru.
ik heb er een 60cc f5b onder met 32 mm pijp
16mm
snelle schijf
14-44 vertanding
hij valt heel snel weg en hij is niet vooruit te branden en met lichtere heb ik overtoeren.
wie weet de oplossing dat hij ook hoger top krijg plus wat beter trekt.
hij valt in zijn 3 terug in toeren en 4 ,heel stuk terug in toeren.
ik heb er een 60cc f5b onder met 32 mm pijp
16mm
snelle schijf
14-44 vertanding
hij valt heel snel weg en hij is niet vooruit te branden en met lichtere heb ik overtoeren.
wie weet de oplossing dat hij ook hoger top krijg plus wat beter trekt.
hij valt in zijn 3 terug in toeren en 4 ,heel stuk terug in toeren.
Laatst gewijzigd door 2RU_racer op 28 mar 2009, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 250km gereden
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 16:40
- Locatie: Voorburg
het is een nieuwe 60cc tijdje terug in gereden
heb al grootere sproeier geprobeerd en met lucht lopen spelen
het is gebeurd tijdens het monteren van snelle schijf .
als je in zijn vrij volgas geeft maakt hij toeren valt weg maakt toeren valt weg.
als je iets minder gas geeft draait hij wel volle toeren zonder stotteren of iets anders.
bougie is mooi bruin dat wel.
heb al grootere sproeier geprobeerd en met lucht lopen spelen
het is gebeurd tijdens het monteren van snelle schijf .
als je in zijn vrij volgas geeft maakt hij toeren valt weg maakt toeren valt weg.
als je iets minder gas geeft draait hij wel volle toeren zonder stotteren of iets anders.
bougie is mooi bruin dat wel.
-
- 250km gereden
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 16:40
- Locatie: Voorburg
dan denk ik toch verkeerde positie van je schijf, weet je zeker dat je deze er goed op hebt gezet? haal anders ff je carburateur eraf en kijk door het spruitstuk wanneer de schijf geopend is. Als het goed is is deze geopend terwijl de zuiger naar boven gaat en gesloten terwijl de zuiger naar beneden gaat
Dingetje schreef:leeft je condensator nog?
kijk even of je vonkjes tussen je contactpuntjes ziet
zo ja, dan is de condensator kapot
geen vonken tussen de punten maar kan het zijn dat de ontsteking iets verkeerd staat.
want verder loopt hij goed en trekt goed maar als je ver in toeren wil hebben doet hij ook zo raar.
vandaar dat hij niet trekt in zijn 3 en 4.
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
2RU_racer schreef:Dingetje schreef:leeft je condensator nog?
kijk even of je vonkjes tussen je contactpuntjes ziet
zo ja, dan is de condensator kapot
geen vonken tussen de punten maar kan het zijn dat de ontsteking iets verkeerd staat.
want verder loopt hij goed en trekt goed maar als je ver in toeren wil hebben doet hij ook zo raar.
vandaar dat hij niet trekt in zijn 3 en 4.
als je weet hoe je hem goed moet zetten zal ik wel even kijken als hij nog goed staat, en een 190 sproeier is behoorlijk groot voor een f5b ik zal eerder in de richting van 150 gaan.
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
Het is een 60cc hé, 190 is want aan de grote kant en 150 aan de kleine kant.Triforce schreef:2RU_racer schreef:Dingetje schreef:leeft je condensator nog?
kijk even of je vonkjes tussen je contactpuntjes ziet
zo ja, dan is de condensator kapot
geen vonken tussen de punten maar kan het zijn dat de ontsteking iets verkeerd staat.
want verder loopt hij goed en trekt goed maar als je ver in toeren wil hebben doet hij ook zo raar.
vandaar dat hij niet trekt in zijn 3 en 4.
als je weet hoe je hem goed moet zetten zal ik wel even kijken als hij nog goed staat, en een 190 sproeier is behoorlijk groot voor een f5b ik zal eerder in de richting van 150 gaan.
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
paull schreef:Het is een 60cc hé, 190 is want aan de grote kant en 150 aan de kleine kant.Triforce schreef:2RU_racer schreef:Dingetje schreef:leeft je condensator nog?
kijk even of je vonkjes tussen je contactpuntjes ziet
zo ja, dan is de condensator kapot
geen vonken tussen de punten maar kan het zijn dat de ontsteking iets verkeerd staat.
want verder loopt hij goed en trekt goed maar als je ver in toeren wil hebben doet hij ook zo raar.
vandaar dat hij niet trekt in zijn 3 en 4.
als je weet hoe je hem goed moet zetten zal ik wel even kijken als hij nog goed staat, en een 190 sproeier is behoorlijk groot voor een f5b ik zal eerder in de richting van 150 gaan.
paull, al mijn 60cc f5btjes hadden al genoeg aan een 150 kort en deden er perfect op, ik kon gewoon tot aan zijn top toeren door trekken, een 190 is toch echt te groot voor een onaangepaste