Hoeveel slagen heb je de luchtschroef (dus dat kleine schroefje naast het carbgat) openstaan? Je moet hem helemaal dichtdraaien en dan 1,5 slag open draaien.
Axel schreef:Hoeveel slagen heb je de luchtschroef (dus dat kleine schroefje naast het carbgat) openstaan? Je moet hem helemaal dichtdraaien en dan 1,5 slag open draaien.
heb al sproeier 160 geprobeerd wil ook niet. zat 190 in.
dus denk dat hij bij volgas, door de compressie druk geen goeie vonkt maar waardoor hij het mengsel niet goed ontbrand.
kan dit kloppen.
voor de snelle schijf 140 rest het zelfde
Doe je volgas als je motor warm heeft en/of koud ook...?
Waarom die vraag..?
Awel, m'n eerste fs1 liep beroerd als ie koud had en deed eigelijk net hetzelfde als de jouwe, volgas pruttelen maar toch stationair goed draaien.
Eenmaal een 2-tal km verder liep ie als een klok, liep ook nooit vast en ging mooi 75km/uur met een 49cc fs1 immi cilinder, snelle immi-uitlaat, 16 carb, 115 lange sproeier (dacht ik) en tandwielverhouding weet ik niet meer.
maar kan het aan de schijf liggen dat die niet goed is?
want het is sins die erop zit
had hem gister goed helemaal niks mis
en vandaag naar stage en gelijk weer kutten
niet stationaar meer draaien en onsteking staat en is goed.